בעת פגישת נתניהו-טראמפ

בהוראת הרבי: סאטמר תפגין נגד "ראש הכופרים הציוני"

בריכוזי חסידי האדמו"ר מהרי"י מסאטמר הופצו כרוזים הקוראים לציבור הקנאים להשתתף בהפגנה בוושינגטון בזמן פגישת נתניהו, המכונה "ראש הכופרים הציוני", עם הנשיא דונלד טראמפ (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מסאטמר וראש הממשלה נתניהו (צילום: א בליק, הדס פרוש - פלאש 90)

בריכוזי חסידי האדמו"ר מהרי"י מסאטמר הופצו אמש (שלישי) כרוזים בשם "התאחדות הרבנים דארה"ב וקנדה", הקוראים לציבור הקנאים להשתתף במעמד מחאה אדיר שייערך בוושינגטון בזמן פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו המכונה "ראש הכופרים הציוני", עם הנשיא דונלד טראמפ, זאת "על מנת למחות על עקירת הדת בארץ הקודש".

תחת הכותרת "הזעיקו שמים וארץ" כותבים הרבנים כי "שלטון הרשע הציוני החל במסע שמד נורא על כל השארית הנאמנה לה' ולתורתו כאשר מבקשים לעקור אלפי בחורים ואברכים מאמונתם ודתם ולגייסם לצבא הטמא להפילם בעומקא דתהום רבה".

בהמשך הכרוז מתייחסים הרבנים למקרה מסויים שהתרחש לטענתם בליל שבת האחרון כאשר "התנפלו שוטרי וקלגסי המשטרה כחיתו יער על אלפי מתפללים שלווים בעצרת תפילה המונית ליד מגרש הרוסים והיכו ללא רחם נערים וזקנים על לא עוול בכפם, הרסו ולא חמלו וקול צעקות שבר של הפצועים והמוכים הרבים נשמע למרחוק ודמם נשפך בחוצות ירושלים ומהם נסיבות פצועים ושותתי דם למאסר בעצם שבת קודש".

בכרוז נוסף נכתב כי "בפקודת כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א וחברי הבד"צ לאור המצב ורדיפת הדת בארץ הקודש באופן מבהיל בימים קשים אלו כל מי שבידו לקחת חבל בעצרת המחאה נגד ראש ממשלת הכופרים עליו להתאמץ להשתתף בעצרת זו".

במודעות נוספות נכתבו פרטים על מיקום ההפגנה בוושינגטון וכן הסעות עבור החסידים מהריכוזים החרדים בבורו פארק, ויליאמסבורג וקריית יואל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר