יקודמו שיתופי פעולה חיוניים בין 'בוני עולם' למרכז הרפואי מעיני הישועה

בסיור שערכו יו"ר ומייסד 'בוני עולם' הרב שלמה בוכנר והרב אליקים לבנון במרכז הרפואי מעיני הישועה, הוצג גם מערך בריאות הנפש החדש והמתקדם: "מהפכה של ממש בעולם הרפואה היהודי" (בריאות, שיווקי)

שיתופי פעולה בין מעייני הישועה לבוני עולם. (צילום: יחצ)

בסיור שערכו יו"ר ומייסד 'בוני עולם' הרב שלמה בוכנר והרב אליקים לבנון במרכז הרפואי מעיני הישועה, יחד עם הנהלת המרכז הרפואי, בראשות המנכ"ל שלמה רוטשילד, סוכמו על שיתופי פעולה חיוניים לטובת הקהילה.

במהלך הסיור הוצגו בפני הנהלת 'בוני עולם' המערך המתקדם של אגף מיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי, הכולל את הרופאים הבכירים והמנוסים בישראל: מנהל האגף פרופ' יוסי לסינג, פרופ' ברי קפלן מנהל מחלקת יולדות, פרופ' גבריאל אלסנר מנהל מחלקת נשים ולצידם עוד שורה ארוכה מאוד של רופאים בכירים ומנוסים במחלקות והיחידות השונות: המחלקה להריון בסיכון, חדרי לידה, היחידה לאורוגינקולוגיה, יחידת אולטרה סאונד, יחידת ניטור ויחידות הדימות הרלוונטיות לתחום.

מנכ"ל מעיני הישועה שלמה רוטשילד הציג בפני חברי המשלחת את מערך בריאות הנפש החדש והמתקדם הפועל בבנין מרכז בריאות הנפש שנפתח באחרונה.

הרב בוכנר הצהיר כי הוא הופתע לגלות ענף מקצועי ומוביל במעיני הישועה בכל הנוגע לבריאות הנפש. "אני יוצא מהתפעלות ממה שראיתי. מה שחולל מייסד מעיני הישועה הרב ד"ר משה רוטשילד זו מהפכה של ממש בעולם הרפואה היהודי", אמר.

בהתייחס לצרכים הרפואיים לטובת הציבור אמר הרב בוכנר כי "ישנם צרכים אלמנטאריים בסיסיים וחיוניים שיש בהם כדי לסייע לאלפי משפחות. כוונתנו לפתח שירותים חיוניים אלו בשיתוף המרכז הרפואי בכפוף להנחיות מלאות של ועד ההלכה של המרכז הרפואי. ובשיתוף פעולה עם ועד רבני רב ארגון 'בוני עולם' הרב משה שאול קליין, חבר בועד ההלכה של המרכז הרפואי".

מנכ"ל המרכז הרפואי שלמה רוטשילד הודה למשלחת 'בוני עולם' על הביקור המקצועי שיוביל להוספת נדבך חשוב נוסף לסל שירותי הבריאות החיוניים של 'מעיני הישועה' לטובת הקהילה.

"בהיותנו בית חולים קהילתי עלינו לעשות כל פעולה שיש בה כדי להנגיש את הרפואה לכלל הציבור, בכדי לתת מענה רפואי מקצועי והלכתי ולייתר את הצורך של משפחות לכתת רגליים למחוזות רחוקים ומרוחקים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר