ההתפטרות הושהתה

"אני לא מבינה מי עדיין קונה כרטיסים באל על"

החשש מהשבתה כולל של מטוסי חברת אל על, בשל השיבושים הבלתי פוסקים וכוונת 8 מפקחים לפרוש מעבודתם, הוסר זמנית על ידי השופטת שלא הסתירה את כעסה: "גנון" (תחבורה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אל על (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב דחה לפני זמן קצר את כניסתה לתוקף של התפטרות המפקחים, לאחר שהנהלת החברה הגישה הבוקר לבית הדין בקשה ל"סעד זמני דחוף", נגד כוונת הטייסים-הפקחים בחברה לסיים את תפקידיהם.

כזכור, בחברת אל על הביעו חשש כי ההתפטרות עלולה להוביל לקרקוע כל טיסותיה. שעה קלה לאחר שהחל הדיון, שלחה השופטת אופירה דגן-טוכמכר את הצדדים להגיע להסכמות ביניהם מחוץ לאולם, ואמרה: "יש לי הרגשת דז'ה וו".

ואכן נציגי ההנהלה והטייסים יצאו החוצה עם יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, וכששבו היא החליטה שהתפטרות שמונת הטייסים הללו תושהה, במקביל להמשך משא ומתן אינטנסיבי בין הצדדים "עד לכניסת השבת", כדבריה.

"הלקוחות הם היחידים שנפגעים מהגנון הזה. אני לא מבינה מי עדיין קונה כרטיסים בחברה הזאת", התבטאה השופטת באופן חריג תוך ביקורת קשה על אל על.

השופטת דגן-טוכמכר (צילום: מתוך אתר הרשות השופטת)

הצדדים הסכימו כי אם לא יתקדם המשא ומתן עד לכניסת שבת, במוצאי שבת יקבעו הצדדים מועד חדש ובו תינתן החלטה. עד אז, תושהה התפטרות 8 הקברניטים הבכירים, כאמור.

מהנהלת חברת אל על נמסר: "בית הדין קיבל את עמדת הנהלת החברה והורה על דחיית כניסת ההתפטרות של המפקחים לתוקף בהתאם להסכמה בדיון. בית הדין נתן רוח גבית להנהלת החברה והפנה את הצדדים למו״מ בנושא גיל 65 וחידד את הקשר בין ההתפטרויות למחלוקות במו״מ המתמשך. הנהלת אל על הוכיחה כי דאגתה לנוסעי החברה ולעובדיה בראש מעייניה ותעשה הכל לשמור על פעילותה הסדירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר