מאבק נגד 'הפלג הירושלמי'

'ישראל ביתנו' דורשת: לעצור את הפרסום בעיתון 'הפלס'

מאבקה של 'ישראל ביתנו' נגד 'הפלג הירושלמי' נמשך, והבוקר פנה ח"כ עודד פורר לשרים בממשלה בדרישה לעצור את הפרסום בביטאון 'הפלס' שלטענתו מהווה שופר מרכזי נגד הגיוס לצה"ל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: דובי קורן, כיכר השבת)

מפלגת 'ישראל בתינו' ממשיכה את המאבק ב'פלג הירושלמי' והבוקר (רביעי) ח"כ עודד פורר פנה לשרי הממשלה בדרישה לעצור את הפרסום בביטאון הפלג 'הפלס'.

במפלגה טוענים כי "עיתון הפלס מהווה אחד השופרות המרכזיים למסיתים נגד הגיוס לצה"ל ולקריאה להתפרעויות כפי שראינו בשבועות האחרונים. מבדיקה שערך ח"כ פורר הסתבר שישנם משרדי ממשלה הנוהגים לפרסם בעיתון זה ובפועל מממנים את ההסתה כנגד צה"ל וחייליו".

לטענת המפלגה, בין משרדי הממשלה המפרסמים בעיתון הם המשרד להגנת הסביבה, משרד הבריאות ומשרד הכלכלה. פורר פנה לשרים זאב אלקין, יעקב ליצמן ואלי כהן בדרישה להפסקת הפרסום. במקביל, פנה פורר למנכ"ל לפ"מ הזמני שלמה עדיאל.

ח"כ עודד פורר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

במכתבו כתב פורר: "בשבועות האחרונים אנו עדים להתפרעויות וחסימות כבישים שמבוצע בידי קומץ קיצונים בעדה החרדית, כנגד המתגייסים והגיוס לצה"ל. מדובר בפעילות חמורה המסיתה כנגד ביצוע הוראות חוק הגיוס ופוגעת בכל רבדי החברה הישראלית בכלל ובחברה החרדית בפרט".

לדבריו: "הסתה כנגד חיילים משרתים וכנגד מועמדי גיוס ושידולם שלא להתגייס אינה יכולה לעבור לסדר היום וללא תגובה של ממשלת ישראל. אחד השופרות המרכזיים של מתנגדי הגיוס הוא עיתון 'הפלס' שנותן במה לפסקי הלכה מסיתים תוך מתן לגיטימציה ודרור להסתה כנגד הגיוס לצה"ל וכנגד החיילים המשרתים".

פורר ביקש מהשרים לפעול באופן דחוף ולהורות למשרדים לעצור את הפרסומים בעיתון הפלס, "על מנת שלא ייווצר מצב אבסורדי בו ממשלת ישראל משלמת לאלו המתפרעים והמסיתים כנגד צה"ל וחייליו".

חיים אפשטיין, סגן ראש עיריית ירושלים, אומר בתגובה כי "ליברמן הגיע לארצנו עם כל שיטות רודפי הדת לדורותיהם כפי שחונך כנראה במולדוביה 'הכה את היהודי בכיסו'. העם היהודי ידע לעמוד מול כל הגזרות עד היום למן פרעה ועד ימינו וכן יהיה הלאה ההיסטוריה מלמדת אותנו שכל מי שהציק ללומדי התורה שילם על זה מחיר וחז"ל כבר אמרו 'היזהרו בגחלתן'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר