"המסמר האחרון"

איה כורם מפרגנת לח"כ יעקב מרגי: "תודה ואפילו גדולה"

מליאת הכנסת אישרה השבוע את הצעת חוק הגנה על זכויות האמנים. האמנית הישראלית איה כורם מפרגנת לח"כ מרגי: "לא היה לו שום אינטרס לעזור לנו; תודה ואפילו גדולה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
איה כורם וח"כ מרגי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מליאת הכנסת אישרה השבוע את הצעת חוק הגנה על זכויות האמנים, חוק שקיבל את שמה של האומנית הישראלית איה כורם.

הצעת החוק מבקשת להסדיר את ההתקשרויות בין אמנים בתחום המוזיקה לבין מפיקים, מוציאים לאור, אמרגנים או מנהלים אישיים, כך שתקופת ההתקשרות הבלעדית עם אמן, שבה ייאסר עליו להתקשר עם צד שלישי בנוגע לפעילותו האמנותית, לא תיערך לתקופה שאינה סבירה לפי העניין. חזקה כי תקופת התקשרות עם אמן אינה סבירה אם היא עולה על שבע שנים מיום תחילתה ובחוזה היקף הכולל את כל תחומי פעילותו של האמן - אם היא עולה על חמש שנים מיום תחילתה. עוד מוצע לקבוע כי המתקשר בהתקשרות עם אמן חב כלפיו בחיוב אמון".

באופן מפתיע, איה כורם בחרה לפרגן לח"כ יעקב מרגי מש"ס. בעמוד הפייסבוק שלה הסבירה: "על פניו יעקב מרגי הוא חבר קואליציה, חבר כנסת מש"ס שלא יכול לשמוע אותי שרה.

"עכשיו הטוויסט בעלילה: בתור יושב ראש ועדת חינוך, תרבות וספורט בכנסת, הופעלו עליו לחצים פסיכיים, לא אנושיים, להתקפל, להביט הצידה, לתחוב את הידיים לכיסים, והאמת? לא היה לו שום אינטרס לעזור לנו, שום כלום, למעט מילוי חובתו כנבחר ציבור בנאמנות, באחריות וביושר וזה בדיוק מה שהוא עשה".

"אתם קולטים??", הוסיפה כורם, "ואם אתם לא קולטים - כנסו שנייה לקרוא חדשות ואז תחזרו. עכשיו אתם קולטים?? מרגי הוא המסמר האחרון בארון הבדלנות והפלגנות שלי, ועל זה מגיעה לו תודה אפילו עוד יותר גדולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר