הקטל בדרכים

3 הרוגים בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב

כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו זירה קשה עם מעורבות שלושה כלי רכב, שאחד מהם התהפך. נקבע מותם של נהג ושני גברים שהיו מחוץ לרכב. 4 פצועים, 1 מהם קשה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מסוק נוחת בזירה הקשה (צילום: דוברות מד"א תמונות: דוברות כבאות והצלה)

שלושה בני אדם נהרגו וארבעה נפצעו בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים אחר הצהריים בכביש 40 סמוך למצפה רמון. אחד מהפצועים במצב קשה.

שלושה נוסעים ממכונית נוספת נפצעו קל, לאחר שגם היא נפגעה בתאונה.

קלאודיו גרניק חובש רפואת חירום מתנדב באיחוד הצלה תיאר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב שאחד מהם התהפך. למרבה הצער נקבע מותם בזירת האירוע של אחד הנהגים וגבר נוסף שהיה מחוץ לרכב ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לוחמי אש פעלו בזירה לחילוץ לכודים. מסוקים נחתו בסמיכות לזירה וסייעו בפינוי הנפגעים לבתי החולים. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה והטיפול של הכוחות בזירה. בסיוע כוחות רפואה של צה"ל ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה הענקנו בזירת התאונה סיוע רפואי ראשוני לנפגעים".

זירת התאונה (צילום: דוברות כבאות והצלה)

בשעה 14:44 נמסר למד"א מרחב נגב על התאונה, ובהודעת הארגון נמסר, כי פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני גברים כבן 40 וכבן 50. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוקים ובאמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים סורוקה 6 פצועים, בהם: 2 נשים כבנות 40 ו- 50 במצב קשה, גבר כבן 40 במצב בינוני עד קשה, ו- 3 קל.

עקב התאונה נסגר לתנועה כביש 40 בין צומת נפחא לצומת בה"ד 1. במקום עומסי תנועה והנהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר