בנט התקשר לבשר

הבכי עזר: נמצא הסדר לילד החרדי לקוי השמיעה ממיצד

ילד חרדי בן 5 וחצי שסובל מלקות שמיעה ונאלץ להיטלטל כל יום בהסעה לגן מיוחד בירושלים במשך שעתיים, התרגש לשמוע היום כי הושג הסדר מיוחד שיקל עליו במעט (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עדיאל הקטן, עד היום הוא בכה (צילום: באדיבות חדשות 2)

לפני כשבועיים פורסם סיפורו של עדיאל מויאל, ילד חרדי בן 5 וחצי שסובל מלקות שמיעה ונאלץ לנסוע כל יום לגן מיוחד בירושלים במשך שעתיים.

היום (רביעי) נודע, כי נמצא פתרון לבעיית ההסעה, ושר החינוך בנט, הוא שהתקשר לברכה, האם, ובישר לה: התקבל אישור להסעה נפרדת כפי שהם ביקשו.

לאחר שהילד שמע על כך הוא התרגש ושמח על העדכון. "תודה רבה לכל מי שעזר לי. ממחר אני אגיע לגן בזמן", אמר עדיאל לחדשות 2 Online.

"הילד שלי שמח, אני שמחה כולנו שמחים. נפתלי בנט התקשר אליי והתנצל על כל מה שעברנו ובישר שקיבלנו אישור להסעה. מאמינה שבימים הקרובים זה הסתדר", אמרה היום אמו.

(באדיבות חדשות 2)

כזכור, בשל לקות השמיעה של עדיאל, לא מתאפשר לו ללמוד בגן הרגיל ביישוב מיצד שבו הוא מתגורר, והוא נאלץ לנסוע כל יום במשך שעה אל גן מיוחד ללקויי שמיעה בשכונת גאולה בירושלים.

מעבר לטרחה הרבה בנסיעה היומית הממושכת לגן בגאולה, הענין העיקרי שמעיק מאוד כבר זמן רב על עדיאל והוריו, הוא שאת ההסעה הוא חולק בעל כרחו כל פעם עם ילד נוסף מהיישוב שלומד בגן ילדים בקצה השני של ירושלים, בשכונת קטמון.

ברכה מויאל, אמו, תיארה: "בכל בוקר עדיאל צורח ובוכה. זה לא אנושי להגיד לילד להמשיך לנסוע בכל בוקר במשך שעתיים לגן. ילד בגילו לא אמור 'לבלות' בנסיעה ארוכה בכל בוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר