חשיפת "כיכר השבת"

לפיד מגיב לסערה: "כל חרדי שירצה לבוא - מוזמן"

ב'יש עתיד' מגיבים לסערה שנחשפה ב"כיכר השבת" על הכנס הפוליטי שיאיר לפיד מתכוון לקיים בשכונת בית וגן בירושלים וקריאות החרדים לבטלו: "כל חרדי שירצה לבוא מוזמן" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: כיכר השבת)

חשיפת "כיכר השבת": ב'יש עתיד' מגיבים הבוקר (חמישי) לסערה בעקבות הכנס הפוליטי שח"כ יאיר לפיד מתכוון לקיים בעוד כשבועיים בבית הארחה בית וגן, בלב השכונה החרדית ובסמוך להיכלי הישיבות ואומרים כי "צר לנו כי אותם עסקנים חרדים הזועקים חמס, ולרוב בצדק, כנגד הדרת הציבור החרדי מהמרחב ומהשיח הציבורי בוחרים בעצמם לקרוא להדרת חלקים נרחבים בחברה הישראלית".

ב'יש עתיד' לא מסתירים את הרצון שחרדים יגיעו להשתתף בכנס של המפלגה ואומרים כי "כל חרדי שירצה לבוא מוזמן והוא יופתע אולי לגלות כמה אנחנו מעוניינים ומקווים לקיים אתם שיח שמטרתו להגיע להבנות. אנשים אחים אנחנו".

ב'יש עתיד' מוסיפים ואומרים כי "יאיר לפיד, מקפיד לקיים קשר ישיר ובלתי אמצעי עם אזרחי מדינת ישראל ומגיע מדי שבוע לכל מקום בארץ לפגוש את הציבור מקרוב. רק לאחרונה קיים כנסים בנתיבות, עפולה, קרית מוצקין, יהוד ועוד. לפיד מקיים שיח פתוח שעוסק באיחוד וחיבור העם ומזמין את הציבור לבוא, לשמוע ולשאול שאלות מתוך אמונה כי כחלק מחיזוק העם היהודי עלינו ללמוד לחיות אחד עם השני גם אם יש מחלוקות בינינו".

באשר לקריאות לבטל את הכנס בשכונה החרדית אומרים ב'יש עתיד': "צר לנו כי אותם עסקנים חרדים הזועקים חמס, ולרוב בצדק, כנגד הדרת הציבור החרדי מהמרחב ומהשיח הציבורי בוחרים בעצמם לקרוא להדרת חלקים נרחבים בחברה הישראלית תוך שימוש בשיח מפלג ומשסע.

"אנחנו פותחים את הדלתות לכל מי שרוצה לבוא לקחת חלק ולשמוע מקרוב איך אפשר להפוך את מדינת ישראל למקום טוב יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר