"הטיסה הכי גרועה"

חרדים סירבו לשבת ליד נשים במטוס, ונעצרו

השבוע אירעה תקרית לא נעימה בטיסה לישראל, כשמספר חרדים סירבו להוראות הדיילים להתיישב לצד נשים. עם הנחיתה, משטרה המתינה להם בשדה התעופה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מטוס איזיג'ט. אילוסטרציה (צילום: מתוך ynet)

לפי דיווחים של נוסעים בטיסת EZY2084 מתל אביב ללונדון ביום שני האחרון, קבוצת חרדים סירבה להישמע להוראות הדיילים להתיישב ליד נשים, עד שימצאו להם מקומות חלופיים.

חלק מהחרדים שנטען נגדם כי התפרעו, נעצרו על ידי שוטרים לאחר הנחיתה. בחברת התעופה איזיג'ט אישרו את דבר ההתפרעות. אחד הדיילים: "הטיסה הכי גרועה שהייתה לי".

מתגובת חברת איזיג'ט עולה, כי קבוצה קטנה של נוסעים התנהגה באופן שאינו הולם, בעת שנתבקשו הנוסעים לשבת במקומם בהתאם להוראות הבטיחות. הם סירבו להישמע להוראות הקברניט והדיילים, לפני ההמראה ובמהלך הטיסה.

כידוע, כדי לוודא את בטיחות הטיסה והנוסעים, על צוות המטוס לוודא שכל הנוסעים יושבים במקומם חגורים, כאשר נורות חגורות הבטיחות מוארות.

מהחברה נמסר: "צוות המטוס של איזי ג'ט מאומן היטב לזהות ולהעריך את כל מגוון המצבים ולפעול במהירות ובאופן הנכון ביותר כדי להבטיח את בטיחות הטיסה וצוות הנוסעים וזאת ללא פשרות. בנוסף, אחד מהנוסעים שהיה על אותה הטיסה, חיבר את הטלפון הסלולרי שלו לשקע USB במערכת הבקרה של הדיילים וזאת בניסיון להטעין את הטלפון הנייד שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר