המומחים מנתחים

מה אומרת שפת הגוף של טראמפ ונתניהו?

מומחי שפת גוף ניתחו את מסיבת העיתונאים של הנשיא טראמפ עם רה"מ נתניהו בבית הלבן, ובדקו את המחוות, לחיצת הידיים בין האישים ואפילו את תנועות הראש (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

בפגישה של ראש ממשלת ישראל עם הנשיא האמריקאי נאמרו מילים חמות רבות, האם אכן מדובר במחוות אמיתיות או בהעמדת פנים מוצלחת? מומחי ניתוח שפת גוף שצפו במסיבת העיתונאים המשותפת טוענים כי ניכר שבין האישים יש הרבה כבוד והערכה.

דארן סטנטון, מומחה לשפת גוף שהתראיין לאתר "אקספרס" הבריטי אמר :"ראיתי בפגישה עם נתניהו דונלד טראמפ שונה לחלוטין. יש כנות אמיתית בטראמפ שלא ראיתי בעבר".

המומחה מסביר כי לטראמפ יש בדרך כלל לחיצת ידיים מאד דומיננטית שלא נעשתה במקרה של נתניהו, אותו הוא מכיר כבר מהעבר. טראמפ גם נמנע הפעם מהצגות התיאטרליות שבדרך כלל הוא מצרף ללחיצות הידיים שלו עם מנהיגים כדי לאמוד את עמידותם"

"על פי שפת הגוף, הנשיא שידר חיבה וכבוד לאורחו,זה היה צפוי על פי ידידות קודמת בניהם,וזה בא לידי ביטוי בכבוד אמיתי שנתנו אחד לשני. לחיצת היד שלהם הייתה שווה ומאוזנת ומראה כבוד אמיתי בין השניים", על פי דארן, שני הגברים שמצאו זיקה עמוקה בניהם, נראו ונשמעו כנים ופתוחים אחד לשני.

"על הדוכן במהלך מסיבת העיתונאים הקצרה, 'לשני הגברים יש את אותה יציבות גוף, ידם על הפודיום והם פונים זה לזה, ולעתים טראמפ מהנהן בנקודות מסוימות כשנתניהו מדבר. תנוחה זו אנו קוראים שיקוף בהתאמה וניתן לראות בבירור שיש זיקה עמוקה וכבוד אמיתי בין שני האישים", מסביר סטנטון.

כמו כן במהלך הפגישה, טראמפ הודה לגברת נתניהו על ההתחשבות במלאניה אישתו, כך ששתי הנשים בבירור הסתדרו די טוב בניהן".

המומחים הוסיפו כי על אף שהיחסים בין טראמפ לאשתו מתוחים ניכר שמלאניה חשה בנוח יותר מבעבר בתפקידה כגברת הראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר