דרעי: "ממשלת נתניהו - הטובה ביותר עבורנו"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התבטא הערב בוועידת ש"ס כי להערכתו הממשלה הנוכחית בראשות בנימין נתניהו תחזיק מעמד עד לסיום הקדנציה למרות החקירות נגד ראש הממשלה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראשי המפלגות החרדיות, הערב (צילום: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התבטא הערב (חמישי) כי להערכתו הממשלה הנוכחית בראשות בנימין נתניהו תחזיק מעמד עד לסיום הקדנציה למרות החקירות נגד ראש הממשלה: "אנחנו בתקופת פריחה של עשיה. ההנחה שלי שהממשלה הזו בראשות נתניהו תוכל למלא את ימיה. היא הממשלה הטובה עבורנו".

במהלך ועידת ש"ס בירושלים, בהשתתפות חברי הכנסת וראשי המפלגות החרדיות הוסיף דרעי והתייחס לחוק האפליה של ח"כ מאיר כהן מ'יש עתיד' שש"ס התנגדה לו אתמול ואמר: "הצביעות הזו של המפלגה שביקשה להחריב אותנו שוברת שיאים. אנחנו לא ניתן להם את התענוג לפרק אותנו. אין מפלגה שנלחמת באפליה יותר מש"ס, ואנחנו עושים זאת בשיתוף פעולה עם כלל הנציגים החרדיים. רק כך אנחנו משיגים תוצאות".

השר יעקב ליצמן בירך על החלטת ש"ס להתנגד לחוק ואמר: "אני מברך את ש"ס שהפילו את החוק של לפיד. הצעת החוק שלהם נועדה להביך את ש"ס וטוב שהלכנו ביחד כדי לא לאפשר להם לחגוג. ואמנם צריך לפתור את הבעיה של האפליה".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התייחס ל'מתווה הכותל' והתחייב: "הכותל יפעל על פי דין תורה והלכה ולא תהיה דריסת רגל לכיתות הכפרניות. אם הממשלה לא תלך איתנו בנושא הזה נגיש את חוק הכותל של ש"ס ונלך עם זה עד הסוף".

שר הפנים דרעי סיכם את הוועידה: "צריך להודות להקב"ה על שיתוף הפעולה האסטרטגי שיש לנו ביחד. זה לא מובן מאליו. גם כשיש חילוקי דעות בנינו אנחנו פותרים זאת בהבנה. היינו באופוזיציה וראינו כמה נזקים נעשו לנו. ראינו כמה הציבור שלנו סבל. הקב"ה עשה לנו נס והממשלה הקודמת התפרקה, לכן אנחנו עושים כל מאמץ כדי לשמור על האחדות כדי להשיג את ההישגים הגדולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר