המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

חיזבאללה ונסראללה מתנפחים כמו טווס, יקבלו מהלומות קשות מהקדוש-ברוך-הוא. צה"ל ערני מאוד ולא ייתן לנשק ותחמושת להגיע לחיזבאללה ונסראללה (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים, אבא שבשמיים ובארץ, אב הרחמים, מרחם על כל מעשי ידיו. הקדוש-ברוך-הוא הוא רחמים ודין. כשברא את האדם הראשון ונתן לו בחירה חופשית, הלך אדם הראשון בדרך הלא טובה. מאז, אלפי שנים בורא עולם מחכה לרגע הזה של גאולה ומשיח, להמליך את מלך המשיח בפרהסיה! בורא עולם לא ייסוג אחורה.

הקדוש-ברוך-הוא מתרה ומזהיר את כל המדינות בעולם, כל הארצות, כל הנשיאים וראשי הממשלות: אם ילכו נגד ארץ הקודש, אם ירצו לפגוע בארץ הקודש וביהודים שבארץ הקודש, או לקחת חלקים מארץ ישראל - בורא עולם, בשבועה, ינחית עליהם במָקום, בימים ספורים ביותר, הנחתות ומכות קשות שלא היו ממצרים ועד עכשיו, כי הבחירה החופשית הצטמצמה בעולם ובורא עולם רוצה להמליך את מלכותו בעולם הזה. וכשהקדוש-ברוך-הוא צריך להמליך את מלכותו, העולם הזה צריך להיות טהור וקדוש, בלי שום כתם או רבב, לא בארץ ישראל הקדושה וביהודים, ולא בכל בני האדם בעולם, החיות והבהמות, הדגים והעופות, כולם יחזרו בתשובה שלמה. כולם יהיו נקיים, זכים וטהורים, יבלע המוות מהעולם ליהודים ולא יהיה יצר הרע בעולם. זה מתחיל מעכשיו חזק וכל העולם ירגיש בזה!

דוד המלך היה לוחם ונלחם. אברהם אבינו היה לוחם ונלחם. בני יעקב היו לוחמים ונלחמו כמו חיילי צה"ל. משה רבינו גם הוא נלחם עם העמלקים והמִצרים. גם שלמה המלך נלחם שיהיה שלום. גדולי ישראל נלחמו את מלחמות ישראל כמו חיילי צבא-הגנה-לישראל!

צרפת, הקדוש-ברוך-הוא נותן לה מהלומות קשות וימשיך לתת לה מהלומות קשות.

אירופה כולה חוטפת מהלומות קשות. בורא עולם לא יוותר לאירופה - יפגע בהם קשות, כי הם מפריעים לארץ ישראל והם צריכים לגרש את היהודים מאירופה לארץ ישראל - הם יגרשו בסופו של דבר. גם את היהודים בארצות הברית יגרשו בזמן הקרוב ביותר. יהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל אין להם קדושה, לא בית מקדש ולא אדמה טהורה, יש להם ההיפך, מקומם בארץ ישראל הקדושה! אנטישמיות גוברת וגוברת במימדים אדירים עד שיבוא ה'בום' לכל היהודים בעולם. כל יהודי חכם ונבון, מבין ויודע שמקומו בארץ הקודש, ארץ ישראל!

תורכיה, דאע"ש אוכל אותה, הכלכלה מתפרקת לרסיסים והם רוצים את העזרה של מדינת ישראל.

איראן חיה באשליות, חושבת לשחק עם טראמפ.

טראמפ הוא איש חכם, נבון ופיקח. הוא לא מוותר לאף אחד, גם לא לאיראן. יודע בדיוק מה הוא רוצה ויטפל בכל דבר עקום ומעוות. הוא ישיג הכל בדרך החוק, האמת והיושר. טראמפ הוא איש חזק ויצליח, יש לו עזרת שמיים והוא עובד בשקט. טראמפ נשיא ארה"ב, מבקש מממשלת ישראל לפעול ולעבוד בשקט בלי דיבורים. כשמדברים זה עושה תקלות והפרעות ומשתבשים דברים.

מדינת ישראל ארץ הקודש, צריכה להתפתח ולגדול. יש בישראל הכל, ישראל הכי טובה ברפואה, בכלכלה, בחקלאות ובמדע. היהודים בישראל רחמנים בני רחמנים, יוצאי דופן מכל העמים. בישראל יש חורף טוב, גשם טוב, פירות וירקות טובים, הצבא החזק ביותר בעולם והקדוש-ברוך-הוא נמצא איתנו בארץ ישראל!

ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות. אין מיתון ברצועת עזה, יש מקצוע חדש שם - חפירת מנהרות לא חוקיות. כל הכלכלה של רצועת עזה חיה על חפירת מנהרות. לא צריך תעודה, לא תואר ראשון או שני ולא השכלה, כולם עובדים מגיל שלוש עד מאה, לכולם יש פרנסה - לחפור. חרבם תבוא בליבם.

אבו מאזן, חמאס, דאע"ש וג'יהאד כולם יד אחת.

צה"ל צריך להיות ערני בצפון. חיזבאללה מחמם את הגיזרה הצפונית דרך סוריה, כדי שהמקום יתלקח עִם ישראל, חס ושלום.

חיזבאללה ונסראללה מתנפחים כמו טווס, יקבלו מהלומות קשות מהקדוש-ברוך-הוא. צה"ל ערני מאוד ולא ייתן לנשק ותחמושת להגיע לחיזבאללה ונסראללה.

מצרים, סיסי, שה' יעזור לו שמצרים לא תיהרס בידיים שלו. הוא תוקף ומלטף כדי שלא תהיה לו מהפכה. כל פעם נותן מתנות כדי שלא יפריעו לו.

ירדן, הפליטים אוכלים אותה חיה וגם מתה.

אם תקום מדינה פלסטינאית, חס ושלום, יהיה גרוע שבגרוע שבגרוע.

סוריה, חושבים ואומרים שיש שם רוגע - שקר. אין רוגע ואין שקט, הכל רגיל - הורגים, רוצחים והורסים זה את זה.

עיראק ממשיכה להתפרק ולהימחק.

סין ויפן רוצות להתחבר עם ארצות-הברית.

רוסיה רוצה למכור תחמושת ונשק, זה העסק הרווחי שלה. פוטין אוהב את ארץ ישראל, לא יציק ולא יפריע למרות שמוכר נשק לגויים.

כל השמאל, ארגון "בצלם" ו"שוברים שתיקה", טועים טעות חמורה מול הפלסטינאים והחמאס, צריך להוכיח להם שהם טועים! הם לא יודעים לעומק, עם מי הם מתעסקים. שלא יחיו באשליות שהערבים אוהבים אותם ורוצים שלום - הערבים שונאים גם אותם.

ההתבוללות אסורה, היא מְפַלגת את העם היהודי ומכעיסה מאוד את הקדוש-ברוך-הוא. הנשמה של המתבולל עוזבת, הוא בלי נשמה ובסוף מגיע לכף הקלע. אנחנו היהודים עַם נבחר - מלאכֵי ה'.

כל הגנבים והרמאים, החיים על גבם של אחרים, אנשי הזימה והשוחד - ייתפסו כולם! כדאי לכולם לחזור בתשובה שלמה, אם יחזרו - ירחמו עליהם משמיים.

גשמים קשים ירדו בעולם, שיטפונות, רעידות אדמה חזקות, אש, אסונות טבע, תאונות רכבות ומטוסים, מכוניות, אוטובוסים ואניות. בניינים גבוהים ייעלמו מעל פני כדור הארץ, יבלעו באדמה. יש אסונות טבע ויש אסונות שהקדוש-ברוך-הוא מבלבל את האנשים והם מסתכסכים ונלחמים ביניהם. בארץ ישראל הקדושה, המוגנת והשמורה, לא יקרה כלום - הכל טוב. צריכים לפקוח עיניים, להיות ערניים כל הזמן ולא לומר 'לי זה לא יקרה'.

כל הסיפורים על כוכבים שנופלים משמיים - סתם סיפורים, ארץ ישראל מוגנת ושמורה. ארץ ישראל מוכנה לקבל עשרות מיליונים של יהודים!

מלך המשיח בן דוד ברחמים, נמצא, פועל ועובד ומגן על ארץ ישראל הקדושה. מעל שישים אחוז מוכר וידוע. בארץ ובעולם מודעים שיש גאולה ומשיח. בים-סוף מצאו חלקים של מרכבות פרעה וזה מחזק את עם ישראל ואת הגאולה. משיח דואג ושומר על כל עם ישראל, עושה ניסים ונפלאות שהקדוש-ברוך-הוא מלמעלה מעביר דרכו, דרך המשיח - איש האלוקים שלמטה.

האימהות מחכות, משיח עליון ותחתון מחוברים, משיח בפרהסיה נכנס למודעות וצריך להתגלות בפרהסיה שלב אחרי שלב. כל יום מתקדם, עד שיתגלה בפרהסיה במאה אחוז. לא עוד הרבה זמן, בזמן קצר ביותר!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר