חשודים בסדרת עבירות חמורות

הורים חרדים נעצרו; "תועדו מתעללים בבנם בבית החולים"

פרשה חמורה: הורים חרדים בשנות ה-30 לחייהם נעצרו בשעות הבוקר של יום שבת לאחר שתועדו במצלמות של "שיבא" כשהם לכאורה מתעללים בבנם בן ה-4. הילד אושפז במצב קשה (חרדים,ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

משטרת ישראל עצרה במהלך השבת זוג הורים חרדים מהעיר קריית ספר בשנות ה-30 לחייהם, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, התעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה לחסר ישע.

הקטין, בנם של הזוג, הובא לפני תקופה לקבלת טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר, שם עירנותם של הרופאים עוררה את חשדם באשר להתעללות מצד ההורים, ועל כן הם עירבו מיד את המשטרה. הילד בן ה-4 אושפז במצב קשה, אולם מאז הטיפול הרפואי השתפר מצבו וכעת הוא מוגדר במצב קל.

בחקירה סמויה ומאומצת, חשפה המשטרה את המקרה הקשה והביאה למעצרם של ההורים בשבת לפנות בוקר. הערב (מוצ"ש) יובאו ההורים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בת"א.

בשל חשד הרופאים, הותקנו מצלמות בחדרו של הילד בבית החולים, ובסרטונים הבחינו הרופאים כי הילד הותקף על-ידי האב. עוד התגלה לכאורה כי האמא הזריקה לבנה חומרים ונתנה לו כדורים. בבית החולים מיד פנו למשטרה שעצרה את ההורים.

מבית החולים שיבא בתל השומר נמסר: "מתוך דאגה לשלום הילד נעשתה פנייה של בית החולים למשטרת ישראל. שיתוף הפעולה עם המשטרה הביא למעצרם של בני הזוג. המקרה דווח למשרד הבריאות והילד הועבר לטיפול גורמי הרווחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר