לקראת המינוי

הרפורמים נגד השגריר המסתמן: "קיצוני ויביא לקרע"

התנועה הרפורמית פרסמה בסוף השבוע הודעה חריפה כנגד מינויו הצפוי של דייויד פרידמן לשגריר ארצות הברית בישראל. לדבריהם, מדובר באדם בעל דעות קיצוניות וחסר ניסיון (עולם)

דייויד פרידמן, ארכיון (צילום: חדשות 2)

הרפורמים נגד השגריר המיועד: התנועה הרפורמית פרסמה בסוף השבוע הודעה חריפה נגד מינויו הצפוי של דייויד פרידמן לשגריר ארה"ב בישראל. לדבריהם, מדובר באדם בעל דעות קיצוניות וחסר ניסיון במדיניות חוץ.

הרפורמים אמרו כי "אין ספק שפרידמן אוהב את ישראל ויש לו קשר קרוב עם הנשיא טראמפ, אך אלה אינן התכונות החיוניות עבור שגריר אמריקני בישראל. הרקע שלו והטמפרמנט שלו עשויים להביא לקרע במקום להביא לאיחוד".

גם ח"כ עיסאוי פריג' ממר"צ תקף בסוף השבוע את מינויו הצפוי של פרידמן: "באם מינויו של דיוויד פרידמן יאושר בסנאט, אפנה לנשיא המדינה ראובן ריבלין בדרישה שלא יקבל את כתב האמנתו עד שפרידמן יודיע כי הוא ידרוש למשוך את תרומתו ולהסיר את תמיכתו ותמיכת משפחתו מבנייה לא חוקית על קרקעות של פלסטינים".

לדבריו של פריג', "לא ייתכן שיכהן בישראל שגריר של מדינה זרה שמעורב בהפרת החוק של המדינה בה הוא מוצב. מדובר בניגוד עניינים מובנה שאסור לאפשר אותו. פרידמן צריך לבחור בין תמיכה בעברייני בנייה לבין ייצוג ארצות הברית בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר