מפגש עיתונאיות ובלוגריות ראשון מסוגו בציבור החרדי בשערי צדק

מחלקת היולדות של המרכז הרפואי מציגה חווית לידה מקצועית, נוחה ובכשרות בד"צ. אחרי 22 אלף לידות בשנה, כנראה שלא סתם בוחרים בשערי צדק: "מענה מושלם, לשביעות רצונה של כל יולדת" (בריאות, שיווקי)

איך בוחרים איפה ללדת? ומה עושים עם הכשרות? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הסוגיה העיקרית המעסיקה כל אישה טרם לידה – היא ללא ספק המקום בו תבחר ללדת. היום כבר אין ספקות – המרכז הרפואי 'שערי צדק' מציג את המספרים המנצחים – 22 אלף לידות בשנה ב'שערי צדק' ובשלוחה של 'ביקור חולים'.

נשות ירושלים רבתי ואף נשים המתגוררות ביישובים מרוחקים יותר, בוחרות להגיע למקום שמוכיח את עצמו מבחינה מקצועית, עם מיטב הצוות הרפואי והמיילדות המסורות ששמן יצא למרחוק, כמיילדות רחמניות ומופלאות, המעניקות לכל יולדת הרגשה של יולדת יחידה, למרות כמות הלידות חסרת התקדים. וכמובן, כשרות בד"צ, שמירה על קלה כחמורה ותנאי מלונאות מעולים.

במפגש עיתונאיות ובלוגריות ראשון מסוגו בציבור החרדי, נשאו דברים נציגי בית החולים ונערך סיור מאלף בחדרי הלידה החדישים, במיון יולדות המרווח, במחלקת היולדות ובמחלקת היילודים החדישות והמפוארות של המרכז הרפואי. בשערי צדק ממשיכים להתחדש ובימים אלה מסתיימת בנייתם של עוד חדרי לידה חדישים ומאובזרים במיטב הציוד העדכני והנוח, לחוויית לידה מושלמת ולשהות נפלאה מלאה בטעם טוב.

העיתונאיות והבלוגריות התרשמו באופן בלתי אמצעי, בסיור במחלקות והביעו התפעלות למראה מחלקת יולדות שנראית כמו אגף מהודר בבית מלון חדשני.

אמיתי רותם, מנהל השיווק של המרכז הרפואי 'שערי צדק', הציג את מחלקת היולדות – קנקן חדש מלא במקצועיות מצוינת וותיקה, שצועדת לאורך כל הדורות שנולדו ונולדים ב'שערי צדק'.

הוא מנה את החידושים וההתפתחויות האחרונות הרבות שהמרכז משקיע, סיפר על תוכניות להרחבה לעתיד, וזאת לאחר שחדרי לידה נוספים נחנכו לאחרונה, המיון המיילדותי החדש והמפואר פועל להנאת היולדות, מחלקה ד' החדישה והמהודרת עומדת לרשותן של היולדות ועוד היד נטויה.

"אנחנו רוצים להמשיך ולהוביל את המרכז הרפואי באיכות ומקצועית ולהעניק לכל יולדת חוויה מיוחדת, פחות כאב והקשבה לרצונותיה וצרכיה. יש לנו מענה זמין לאפידורל בכל שעה ביממה, גז צחוק, דיקור סיני ואמצעים נוספים שנועדו להפחית כאב. אנו מאפשרים לידה טבעית (ללא תשלום נוסף). יש לנו מדריכת יוגה ומיילדות הבקיאות בתחומים משלימים רבים".

מפגש העיתונאיות עם אמיתי רותם, מנהל השיווק של שערי צדק

שוהם רוביו, הדוברת של המרכז הרפואי, סקרה דורות של מצוינות מקצועית, והדגישה, כי גם לפני עשרות שנים, כאשר בית החולים פעל במבנה הישן בתנאים לא תנאים, ידוע היה כי מיילדות שערי צדק הן שם דבר למסירות מיוחדת במינה, ליחס אישי, חם ולבבי.

"היום, המיילדות ממשיכות את המסורת, במחלקה רחבת ידיים, עם כל הציוד הרפואי המתקדם ביותר לרווחת היולדת".

בהמשך סקרה מלכה זקס, מתאמת יולדות, את פעילות מחלקת היולדות. תפקידה של זקס הוא לשהות כל העת לצדן של היולדות, לשמוע את בקשותיהן, להיענות לצרכיהן, כדי שהשהות במחלקה אחרי הלידה תהיה חוויה מושלמת.

"כל בקשה מטופלת ברצינות רבה", הדגישה זקס, "עד למתן מענה מושלם, לשביעות רצונה של כל יולדת".

הדס שטיימינץ, מנהלת מועדון היולדות של שערי צדק סיפרה על פעילות המועדון, על החוויות, הצ'ופרים וההטבות המוענקות לכל יולדת לפני ואחרי לידה, קורסים וחוגים נפלאים המיועדים לאם ולתינוק, מעיסוי תינוקות ועד לתזונה נכונה. קורסים המתקיימים אף מספר שבועות לאחר הלידה וזוכים להשתתפות של היולדות המגיעות לבוקר מפנק הכולל ארוחה מדהימה והמון ידע נרכש לטובת האם והתינוק.

ראוי להדגיש, כי היולדות החרדיות בוחרות מלכתחילה 'שערי צדק', בגלל המסורת, תרתי משמע. הכשרות המהודרת של 'שערי צדק' אינה מוטלת בספק. טעם האוכל המשובח כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, כדי שכל יולדת תוכל למצות את ההנאה.

שבת נשמרת לחומרה, ולא תראו חילולי שבת או צוות שאינו נשמע לחוקי התורה. הכללים ברורים ושערי המחלקות וחדרי התינוקות, הבדיקות ועוד, נעשים על פי הוראות רב בית החולים.

בשבתות ובחגים האווירה מודגשת. הדבר בא לידי ביטוי במקום הדלקת נרות, בעריכת קידושים והבדלה, ובתפריט עשיר ומגוון לכבוד שבת וחג.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר