הגיעו נבוכים ורועדים

זוג חרדי זכה ב-12.5 מיליון בלוטו: "נתמוך בתלמידי חכמים"

"יש לנו חלום לבקר בקברי צדיקים, ונתחיל באומן. עם שאר הכסף נמשיך לחיות חיים צנועים כפי שחיינו לפני הזכייה, ונעבור לדירה המתאימה ל-6 ילדים", כך הגיב הזוג הזוכה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan/Flash90)

זוג חרדי מירושלים ששלח טופס לוטו בפעם השלישית בחייו, שמח היום (ראשון) לגלות כי הוא זכה זכות בסכום שיספיק לו... לשלם את חשבון החשמל.

"זכיתם אתמול בלילה ב-12.5 מיליון שקל בלוטו" - זו הבשורה שקיבלו החרדים בגליאי ה-45, הורים לשישה ילדים מירושלים. הם הגיעו למרכז מפעל הפיס כשהם אדומי עיניים, נבוכים ורועדים.

לדבריהם, הם בסך הכל היו היו מעוניינים לזכות בסכום שיספיק להם לסגור את החובות לחברת החשמל. "בתחילת השבוע שעבר קיבלנו חשבון חשמל שעמד על 4,000 ש"ח, כי היו ימים מאוד קרים, והשתמשנו הרבה בחימום כדי שהילדים לא יהיו חולים. כשקיבלנו את התשלום לא ידענו איך נעמוד בהוצאות הכבדות ואובדי עצות אמרנו שנמלא לוטו והתפללנו שנזכה בסכום שנוכל באמצעותו רק לשלם את חשבון החשמל", סיפרו הזוכים.

הטופס הזוכה (צילום: אבי חיים)

הזוג מילא בשבוע שעבר באופן ידני טופס לוטו על סך 11.60 ש"ח. היום תיאר אחד מהם: "זו הפעם השלישית שאני ממלא לוטו בחיי, כשראינו את ההגרלה וגילינו שזכינו, לא קפצנו אלא לקחנו ספר תהילים ואמרנו תודה לבורא עולם.

"לא יכולנו להירדם, היינו מאוד מאושרים ונרגשים מהמתנה הגדולה שקיבלנו", הם אומרים. במענה לשאלה מה יעשו עם הכסף, הם מגלים כי יש להם חלום לבקר בקברי צדיקים והם עכשיו יתכננו נסיעה עם כל המשפחה: "נתחיל אצל רבי נחמן מברסלב".

"עם שאר הכסף נמשיך לחיות חיים צנועים כפי שחיינו לפני הזכייה. בעזרת ה' נעבור לדירה המתאימה לשישה ילדים ונסייע ונתמוך בתלמידי חכמים", הם מסיימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר