הנה 5 סיבות שעדיף לגור בדירה קטנה על פני בית גדול

גרים בדירה קטנה וצפופה ולא מפסיקים לחלום על היום בו תעברו לבית גדול ומרווח? חשבו שנית - יתכן שמדובר ביתרון רציני ויש לנו 5 הוכחות מנומקות לכך (עיצוב פנים, סטייל)

1. אתם בררניים יותר כלפי הרהיטים

זה אולי יכול להיתפס כעניין שלילי, אך הצורך להיות סלקטיבי בכל מה שקשור לרהיטים הוא בעצם דרך מצוינת לשמור על מראה מדויק בחלל שלכם. למשל, אם יש לכם מקום רק לכורסה הצהרתית אחת, אתם תמצאו את הטובה ביותר בשבילכם.

בנוסף, מחסור במקום יגרום לכם לשקול ברצינות כל תמונה ודקורציה שתוסיפו לחדרים השונים, מה שכמובן מהווה פוטנציאל לחסכון משמעותי בכסף והימנעות מקניית פריטים בקלות דעת.

2. יש פחות שטח לנקות ולתחזק

אחד היתרונות המרכזיים של בתים קטנים שלאף אחד אין ספק לגביהם הוא העובדה שיש הרבה פחות שטח לנקות ולתחזק! בבית קטן, קל יותר לשמור על סדר וארגון, מוצרי הניקיון מחזיקים מעמד זמן רב יותר ולכם נותר זמן פנוי ביד לניצול - שאינו כולל השתעבדות לעבודות הבית.

3. יותר קל לשדרג ולעדכן את הסטיילינג בבית

כבעלים של בית קטן, סביר להניח שיש בחזקתכם פחות דברים, מה שהופך את עדכון הסטיילינג בחדרי הבית לפשוט יותר, כזה שאפשר לרענן בכל עונה (או לפחות בכל שנה), לעדכן טרנדים ולהחליף לעתים קרובות יותר "אביזרי תפאורה" כמו כריות ספה, וילונות, שטיחונים, עציצים ותמונות.

4. אתה יכולים להיות יצירתיים יותר

אנשים שגרים בבתים קטנים יותר מנוסים יותר במקסום החלל - אם נמאס להם מהזוויות הנוכחיות, הם ישנו את המיקום של הספה והשולחן, יזיזו מיטות, יעבירו את הארון לקיר ממול - והופס! חדר חדש לגמרי לפניכם.

5. אין שטחים מתים

בבתים גדולים, ימצאו בדרך כלל חדר או שניים שאינם באים לידי שימוש. לעומת זאת, במגורים במקום קטן, לכל שטח ופינה יש תפקיד, החלל מנוצל באופן מקסימלי ואתם מפיקים את המירב מכל סנטימטר שאתם משלמים עליו בארנונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר