עוברים לעיר חילונית? כך תתמודדו עם כלבים

גרים בשכונות מעורבות? נמנים על הציבור החרדי בערד? לוחם לשעבר ב"אריות הים" מפרסם את המדריך המלא להתמודדות עם כלב תוקפני. אולי הוא רלוונטי גם בשבילכם (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

ספר שפורסם לאחרונה על ידי קלינט אמרסון, לוחם לשעבר ביחידת הקומנדו "אריות הים", מפרט יכולות שלמד במהלך שירותו בצבא. בין הטקטיקות, מלמד אמרסון כיצד להימלט מתקיפה של כלב.

את הטקטיקה כיצד להימלט מכלב תוקפני למדו החיילים כחלק מהכשרתם ב'אריות הים' והאימונים המסיביים שהם עוברים ומדמים בין השאר מקרה של היתקלות בכלבי תקיפה. אצל רבים בציבור החרדי ישנו פחד מכלבים, והמדריך הבא יכול להיות לעזר עבורם, או לפחות להנמיך את רף הפחד.

על פי ההוראות בספר, במקרה של תקיפת כלב יש להוריד את הז'קט או את החולצה, התיק או הארנק - ולהשליך לעבר הכלב. אתם לא חייבים דווקא את הז'קט, הספר מציין כי אפשר להשליך לעברו כל דבר הנמצא ברשותכם שהכלב יוכל להתמקד בו ולא יחפש לתקוף איבר בגוף שלכם.

תמיד, כותב הלוחם-סופר, יש להילחם עם הכלב באמצעות המרפק ולא עם שורש כף היד - שם נמצא עורק הגומד שכל פגיעה בו עשויה להביא לאיבוד דם רב. לכן מומלץ ללוחמים לקשור על פרק כף היד חולצה או כל בגד אחר, בכדי להימנע מנשיכה של הכלב בסמוך לעורק הגומד.

אם הכלב לא עזב אתכם, ממולץ למותקפים להכות את הכלב באפו - זו המטרה המרכזית וכמעט הרגישה ביותר. ניתן גם לכוון לאזורים רגישים נוספים בגופו של הכלב דוגמת העיניים, אך כשאתם תחת לחץ התנועות שלכם גסות ופחות מדויקות. תנו לכלב את התחושה שאתם שולטים במצב. הדבר עשוי לגרום לו לסגת מהתקיפה.

"לכל בני ישראל לא יחרץ כלב לשֹנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר