תיעוד ממקסיקו

כך חוסל מנהיג קרטל סמים - מהאוויר • צפו

תיעוד נדיר ובלתי שגרתי ממקסיקו חושף כיצד המרינס המקסיקני חיסלו מהאוויר, באמצעות ירי ממסוק, את חואן פרנסיסקו פטרון, מנהיג של קרטל סמים במדינה • צפו (עולם)

החיסול מהמסוק (צילום: superdeepdiver, יוטיוב)

משטרת מקסיקו דיווחה ביום שישי כי חיסלה את חואן פרנסיסקו פטרון, אחד ממנהיגי קרטל הסמים "בלטראן לייבה", במדינה, וזאת לדבריהם, במהלך פשיטה של המרינס המקסיקני. החיסול עצמו נעשה באמצעות ירי מקלע ממסוק.

רגע החיסול והירי מהאוויר - לעבר מנהיג קרטל הסמים, תועד וסרטון של החיסול הועלה ליוטיוב, כאשר מהסרטון נראה כי מדובר בחיסול ללא ניסיון מעצר. לפי הדיווח באתר 'מאקו', מדובר בצעד נדיר מאחר ומדובר בסביבת מגורים צפופה.

גורם בציק המקסיקני טען כי חואן חוסל לאחר שפתח יחד עם שותפיו באש לעבר הכוח, המסוק נקרא כדי לסייע באש לכוחות שהותקפו והשתמש ב"אש מדויקת" כדי "לדכא את האגרסיביות ולהפחית את הסיכון לאזרחים ולכוחות פדרליים".

בסרטון ניתן לראות כי המסוק יורה לעבר רכב בלבד ולא לעבר יתר החמושים שעמדו יחד והיה ניתן לפגוע בהם, מה שיכול להעיד כי אכן מדובר בחיסול ממוקד.

ב'מאקו' דווח עוד כי הירי מהמסוק בוצע באמצעות מקלע מיני גאן מסוג GAU-19 שיורה כדורים בקצב אש של כ-2,000 כדורים בדקה, ונמצא בשימוש המרינס המקסיקני. עוד דווח כי בסרטון נכתב שמדובר במסוק קרב מסוג אפאצקי, אך למקסיקו אין מסוק כזה וכי מדובר במסוק UH-60 בלאק הוק, בו משתמש המרינס המקסיקני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר