"מאבק חשוב"

ראש העיר מתריע: יש שני מגה-מפגעים בשכונה החרדית

ראש עיריית קריית גת, מתריע במכתב ליו"ר ש"ס השר דרעי ולח"כים החרדים מפני שני מגה-מפגעים בשכונה החרדית עליה הוכרז רק בשבוע שעבר, אשר מסכנים - לדבריו - את זמינות הקרקע (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
צילום אווירי של השטח עליו מבקש דרעי לבנות שכונה חרדית (סיעת ש"ס)

פרסום ראשון: ראש עיריית קרית גת יוצא בימים אלו למאבק נגד הקמת תחנת כח ואתר חרסית ממערב לעיר, ומבקש לצרף למאבק את ראשי המפלגות החרדיות, ובמיוחד את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שהכריז לאחרונה על הקמת שכונה חרדית חדשה בסמוך לעיר. החשש: המפעלים שיוקמו יגרמו לנזק בריאותי קשה לציבור החרדי שיגיע להתגורר, ובכלל, לדברי ראש העיר, מכניס בספק את זמינות הקרקע עבור אלפי יחידות הדיור.

בפתח מכתבו של ראש העיר אבירם דהרי הוא מברך את השר דרעי על ההחלטה "הברוכה" כלשונו להקים את השכונה החרדית שתכלול 10.000 יחידות דיור.

בהמשך מכתבו לדרעי וחברי הכנסת החרדים כותב ראש העיר: "אנו קוראים לציבור החרדי באמצעות המפלגות החרדיות המייצגות אותם בממשלת ישראל להצטרף למאבק שמנהלת עיריית קריית גת כנגד שני מגה מפגעים המתכוננים להקמה ממערבה של העיר".

המכתב של ראש העיר בפרסום ראשון

ראש העיר מציין בפני דרעי כי "תחנת הכח 360 מגה-וואט" צפויה לקום על הגבול של השכונה החרדית שדרעי מבקש להקים. כמו כן, אתר 'כריית חרסית ענק' צפוי להיות מוקם בתוך השכונה החרדית שדרעי מתכנן סמוך לקריית גת.

ראש העיר מציין כי הציבור החרדי צריך להצטרף למאבק משתי סיבות, בכדי שהקרקע תהיה פנויה לבנייה וגם בשביל אורח חיים בריא, ומבקש שהשר דרעי ימנה נציג מטעמו שיהיה אחראי על הקשר עם נציגי העירייה העוסקים בנושא.

השר דרעי מתייחס להקמת השכונה החרדית בראיון ל"כיכר השבת"

לדבריו: "למותר לציין את חשיבות מאבק זה לאיכות חייו ולבריאותו של הציבור המתעתד לגור מערבה של העיר קריית גת. למותר לציין את חשיבות מאבק זה לזמינות הקרקע לבניית אלפי יחידות דיור עבור הציבור החרדי מערבה של העיר קריית גת".

מלשכת שר הפנים מסרו בתגובה: "הנושא ייבחן מול השר להגנת הסביבה והגורמים הרלוונטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר