"מהתומכים הראשונים"

שגריר ארה"ב המיועד: "איחוד הצלה מייצג את הטוב ביותר בחברה הישראלית"

עו"ד דיוויד פרידמן, המיועד לתפקיד שגריר ארה"ב בישראל, סיפר בשימוע שנערך לו בסנאט האמריקאי על פעילותו במסגרת 'איחוד הצלה': "דוגמא וסמל לשלום ואחווה בין כלל האוכלוסייה בישראל" (בריאות, שיווקי)

שגריר ארה"ב המיועד עם נשיא איחוד הצלה (צילום: יח"צ)

עו"ד דיוויד פרידמן, המיועד לתפקיד שגריר ארה"ב בישראל, סיפר בימים האחרונים בשימוע שנערך לו בסנאט האמריקאי על פעילותו במסגרת 'איחוד הצלה'. לדבריו של פרידמן, המשמש חבר הוועד המנהל בארגון, איחוד הצלה הוא דוגמא וסמל לשלום ואחווה בין כלל האוכלוסייה בישראל.

"אני רוצה להסביר לכם קצת על אחד הארגונים שאני פועל בהם. הייתי מהתומכים הראשונים של ארגון איחוד הצלה בישראל", אמר פרידמן לחברי ועדת החוץ של הסנאט.

"זהו ארגון וולונטרי שמגיש עזרה ראשונה, עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להזנקה ובאופנולנסים (אופנועי אמבולנס) כדי לתמרן בין הפקקים ולהגיע במהירות האפשרית להציל חיים".

פרידמן הוסיף כי "מה שמייחד את איחוד הצלה הוא שהארגון מורכב ממתנדבים מכל קצוות הקשת וגווני החברה בישראל, כולם פועלים תחת אני מאמין אחד והוא הענקת טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ללא שיקולים אחרים, פוליטיים או דתיים". פרידמן סיכם ואמר כי "איחוד הצלה מייצג את הטוב ביותר בחברה הישראלית"

נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר אמר בעקבות הדברים כי "כשהכרתי את דיויד לפני כ-20 שנה, סיפרתי לו על החזון שלי להגיע תוך 90 שניות לכל חולה או פצוע על ידי מתנדבים מכל המגזרים. דיוויד אמר לי מיד 'אני איתך'. דיוויד היה מעורב בהקמת ההנהלה העולמית של איחוד הצלה. הוא אדם צנוע, אוהב אדם, שמעוניין לסייע לכל מי זקוק לעזרה. בשם 3,200 מתנדבי איחוד הצלה והנהלת הארגון אני מאחל לו הצלחה בתפקידו כשגריר ארה"ב בישראל".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר