"ניצל את בתי הכנסת"

4 שנות מאסר בפועל לתוקף ילד בבית שמש

ביהמ"ש פסק כי חרדי שתקף לפני 6 שנים ילד ליד בית הכנסת בבית שמש ירצה ארבע שנות מאסר בפועל בניכוי ימי המאסר וקנס 30 אלף ש"ח. פרקליטו ל'כיכר השבת': "נערער" (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בית המשפט פסק היום (שני) עונש מאסר של ארבע שנים בפועל לחרדי תושב בית שמש שתקף בחומרה קטין - לפני שש שנים, בשלוש הזדמנויות שונות - במקווה שליד בית הכנסת 'שערי רמה' בעיר.

בנוסף, נגזרו עליו 12 חודשי מאסר על תנאי במשך שנתיים ממועד שחרורו מבית הסוהר והוא ישלם פיצוי של 30 אלף ש"ח שישולמו בתוך שנה למתלונן שכיום משרת כחייל סדיר.

השופט ציין בפסק הדין כי יש לראות בחומרה יתרה את העובדה שהנאשם ניצל את בתי הכנסת השכונתיים לעשיית המעשים החמורים, "אלה מהווים עמודי התווך בקהילה החרדית אליה השתייכו המתלונן והנאשם באותו זמן ואמורים להוות מקום בטוח ומקלט מפגעי העולם החיצוני", אמר השופט.

עו"ד נדב גדליהו שייצג את הנאשם מסר בתגובה ל'כיכר השבת' כי "מדובר בתיק שהוא רעוע מהבחינה הראייתית ובכוונתו לערער לבית המשפט העליון קשה לי להאמין שפסק הדין והכרעת הדין יעמדו על כנם מכיוון שהם רצופים שגיאות והאמת תצא לאור בבית המשפט העליון".

עורך הדין הצביע על כך שביצוע גזר הדין נדחה, "לראיה בית המשפט המחוזי בעצמו עיכב את ביצוע גזר הדין עד לאחר סיום חג הפסח הקרוב כדי שניתן יהיה להגיש ערעור לבית המשפט העליון בלא שהנאשם ייכנס לכלא לרצות את מאסרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר