פרשת ההתעללות

האם החרדית החשודה בהתעללות הודתה: הזרקתי לו חומרים

אם המשפחה החרדית החשודה כי פגעה בבנה שהיה מאושפז בביה"ח, הודתה בחקירתה כי ביצעה את המעשים המיוחסים לה. מנגד, האב עדיין מכחיש את המיוחס לו (חדשות, משטרה)

אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לכתבה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האם החשודה כי פגעה בבנה בן ה-4 שהיה מאושפז בבית החולים, הודתה בחקירתה במשטרה, כך מדווח הערב (שני) בחדשות 10. לפי שעה, אב המשפחה עדיין מכחיש את החשדות המיוחסים לו.

בסוף השבוע נחשף כי זוג הורים חרדים ממרכז הארץ פגעו בבנם בעת שהיה מאושפז בבית חולים. על פי החשד, האם הזריקה לבנה חומרים ותרופות שלא היה זקוק להם ובכך פגעה במצבו הבריאותי.

הסיפור נחשף לאחר שהרופאים בבית החולים חשדו כי האם סובלת מתופעה המכונה 'מינכאוזן באמצעות שליח' וכי היא פוגעת בבנה. הצוות ביקש ממחלקת האבטחה בבית החולים כי יתקין מצלמות סמויות בחדר בו אושפז הילד. סרטוני האבטחה איששו את החשש.

פרופ' אשר ברזילי על המקרה (צילום: רותם אליזרע, ynet)

בסרטונים נראתה האם מזריקה לבנה תרופות ונותנת לו כדורים להם הוא לא היה זקוק. האב נראה בסרטונים כשהוא לכאורה פוגע קשות בבנו. שני ההורים נעצרו על ידי המשטרה והיום כאמור האם הודתה בחשדות המיוחסים לה.

תופעת 'מינכאהוזן באמצעות שליח' היא תופעה בה הלוקה בה מנסה לגרום לכך שאחד מילדיו יזדקק לטיפול רפואי ויטופל על ידי רופאים. לשם כך, הלוקה בתסמונת לומד אודות מחלה כלשהי ומביא לכך שבנו יפתח תסמינים התואמים למחלה על ידי החדרת תרופות ופגיעה בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר