ברגע האחרון

מרדכי בן דוד ביטל את השתתפותו במופע הענק של חסידי גור

שעות ספורות בלבד לפני המופע הענק של איחוד מוסדות גור, הודיע מלך המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד על ביטול הופעתו בה. 'הוא לא מרגיש טוב' עדכנו גורמים המעורים בנושא (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרדכי בן דוד. ארכיון (צילום: שמוליק וינרייך, P360)

המלחמה בהופעות הזמר: לאחר שאמש (ראשון) דווח ב"כיכר השבת" כי למרות האיסור המחודש של גדולי ישראל כנגד הופעות זמר וערבי שירה, הערב צפויה להתקיים הופעת ענק בראשות זמרים ואמנים ביניהם מרדכי בן דוד של איחוד מוסדות גור באולם כינוסים מפואר בניו ג'רזי כשההכנסות קודש לטובת המוסדות. אלא שברגע האחרון, בוצע שינוי דרמטי ברשימת האמנים המופיעים באירוע.

הערב, שעות לפני ההופעה, חלה התפתחות מפתיעה כאשר מי שמכונה "מלך המוזיקה החסידית", מרדכי בן דוד, שהיה אמור להופיע באירוע הענק של חסידות גור ב-NJPAC, ביקש מהזמר החסידי לוי יצחק פאלקאוויטש להופיע במקומו, זאת מאחר ובן דוד לא יוכל להופיע באירוע מפני שהוא לא מרגיש טוב.

ההזמנה למופע (יח"צ)

יצויין כי גורמים המעורים בנעשה בתחום המוזיקה החסידית שוללים את השמועות כביכול יש קשר בין גל הביקורת נגד המופע והחשש מפני עמדת בכירי הפוסקים לביטול ההופעה המדוברת.

לדבריהם, "מדובר אכן במקרה נדיר יחסית בו הזמר המפורסם לא חש בטוב ובשל אילוץ זה בלבד נאלץ לבטל ברגע האחרון את השתתפותו".

הגורמים מציינים כי "בארה"ב הופעות שכאלו מקובלות ונחשבות לנורמה בציבור החרדי. ובכלל, מדובר בדינר יוקרתי לטובת מוסדות תורה וחסד ולא חלילה בהופעה או משהו דומה לכך שנאסר ע"י גדולי ישראל".

במקביל בהיכלי הישיבות בחסידות גור פורסמו מודעות בהם נקראים התלמידים ללמוד שעות רצופות ולהרבות בלימוד התורה להצלחת המגבית של איחוד מוסדות גור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר