צפו ותדהמו

הנאום הלא יאומן של שגרירת ארה"ב באו"ם

ניקי היילי, שגרירת ארצות הברית החדשה באו"ם, הפתיעה עם נאום שלא היה מבייש את ציפי חוטובלי או מירי רגב וחשפה את הצביעות של האו"ם בכל הנוגע לישראל. צפו בנאום (מדיני)

ניקי היילי (צילום: האו"ם, תרגום: "ישראל שלי")

שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי, הפתיעה בנאום תמיכה נלהב ביותר בעד ישראל שהיא מצהירה שארה"ב לא תחזור על הטעות של החלטת אובמה להימנע מלהטיל ווטו נגד גינוי ישראל במועצת הביטחון.

היילי סיפרה מחוויותיה הראשונות באו"ם ואמרה שהופתעה כי בוועדה העוסקת במזרח התיכון לא עסקו בבניין הטילים הבלתי חוקיים בלבנון, רצח העם של בשאר אסד, הבסת דאע"ש או במימון הטרור של איראן כי אם אך ורק בישראל הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.

היילי הצהירה כי ארה"ב תעמוד לצדה של ישראל באו"ם ותפעל לפתור את הבעיות האמתיות שעומדות מול העולם. היא סיפרה כי ניסתה לקדם גינוי לפיגוע טרור בישראל בו בוצעה דקירה ודריסה אך המדינות באו"ם מנעו את קידום המהלך, "זו בושה" אמרה היילי.

נאומה של היילי שנמשך ארבע דקות הדהים את העיתונאים אך כמעט ולא זכה להדים בישראל למרות המשמעות האדירה שלו של התמיכה הגלויה והבלתי מסויגת של הממשל החדש בארה"ב בישראל. צפו בנאום מחמם הלבבות שכמותו לא שמעו עדיין באו"ם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר