קילומטר וחצי של מחאה: "החומה גזענית וסמל לשנאה"

אלפי מקסיקנים קיימו הפגנה בגבול בין מקסיקו לארה"ב, זאת כנגד כוונתו של דונלד טראמפ להקים חומה בגבול בין המדינות. הם נשאו שלטים בגנותו של הנשיא האמריקני (בעולם)

(שאטרסטוק)

נמשכת המחאה המקסיקנית נגד כוונתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ להקים חומה בין המדינות. בסוף השבוע הקימו אלפי מקסיקנים חומה אנושית בגבול בין מקסיקו לארצות הברית. המפגינים שילבו ידיים והפגינו נגד הכוונה לבנות את החומה.

את ההפגנה ארגנו רשויות מקומיות וארגונים מקומיים, שדאגו שאלפי אזרחים יגיעו לגבול שבעיר סיודאד חוארס. המפגינים החזיקו ידיים זה לזה וההפגנה הגיעה לאורך של כקילומטר וחצי.

המוחים קראו קריאות בגנותו של הנשיא האמריקני ונשאו שלטים עליהם נכתב בין היתר: "החומה לא תעצור כלום, לא סמים ולא מהגרים, "החומה היא סמל לשנאה" ו"החומה של טראמפ גזענית ומפלגת".

ראש העיר של אל פאסו האמריקנית, אוסקר ליסר, שהשתתף אף הוא בהפגנה אמר כי: "עירו וסיודאד חוארס המקסיקנית הן עיר אחת שלעולם לא ייפרדו". ראש העיר המקסיקנית השכנה הבטיח להקים שכונה בה ישוכנו מהגרים שיגורשו מארצות הברית.

כזכור, בשבוע שעבר עצרו הרשויות בארצות הברית כשבע מאות מהגרים לא חוקיים. בהודעה של משטרת ההגירה האמריקנית נאמר כי כל המהגרים שנעצרו היו מעורבים בפשיעה ונגד חלקם עומדים ותלויים תיקים פליליים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר