חמישה נהרגו

"כדור אש ענקי": מטוס התרסק על קניון במלבורן שבאוסטרליה

טרגדיה - חמישה בני אדם נהרגו, אזרחי ארה"ב ואוסטרליה, בהתרסקות מטוסם על קניון במלבורן; נס - בעיתוי ההתרסקות: בזמן שמרכז הקניות הגדול היה סגור. צפו (אקטואליה, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד מהשטח (צילום: מתוך @pelagonianprncs בטוויטר תמונות: מתוך @JimmyTraffic בטוויטר)

חמישה בני אדם, טייס וארבעת נוסעיו, נהרגו אמש (שני) בהתרסקות מטוס קל על גג של קניון במלבורן שבאוסטרליה. לפי המשטרה המקומית, סיבת ההתרסקות היא "תקלה קטסטרופלית במנוע".

המטוס הקל המריא משדה התעופה באסנדון שבעיר מלבורן. זמן קצר אחרי ההמראה, ב-09:00 שעון מקומי, התרסק המטוס על מרכז הקניות הגדול, כשעה לפני פתיחתו ללקוחות. ארבעת הנוסעים ההרוגים הם אזרחי ארה"ב, שיצאו לטיסת צ'ארטר בת 55 דקות, והטייס הוא אוסטרלי.

הדיווח והתיעוד בערוץ המקומי (צילום: מתוך Nine News Melbourne)

לדברי שרת המשטרה, חלקי המטוס ההרוס אותרו גם על הכביש המהיר הסמוך, שהיה עמוס בזמן התאונה. מדיווחים של עדי ראייה עולה, כי המטוס התפוצץ אחרי ההתרסקות. "ראיתי כדור אש ענקי", סיפר נהג מונית שהוסיף: "יכולתי להרגיש את החום דרך חלון המונית. גלגל שנראה כמו גלגל של המטוס קפץ אל הכביש ופגע בחזית המונית בזמן שנסענו".

ראש ממשלת ויקטוריה דניאל אנדרו הגיב לאירוע הקשה ואמר: "מספר אנשים נהרגו כתוצאה מתאונת התעופה הקשה ביותר במדינה שלנו ב-30 השנים האחרונות. זה יום עצוב במיוחד".

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר