אחרי 8 שנים

מתעדכנת: וואטסאפ הופכת לרשת חברתית

ענקית המסרים חוגגת שמונה שנים עם עדכון חדש שיהפוך אותה לדומה לשאר הרשתות החברתיות עם אפשרות של עדכון תמונות וסרטונים בעמוד הפרופיל האישי (אפליקציות)

"היום יומולדת" (צילום: שאטרסטוק)

ענקית המסרים המידיים הפופולרית בעולם, וואטסאפ, תחגוג בסוף השבוע את יום הולדתה השמיני ולרגל החגיגות לאפליקציה, לה יש יותר מ-1.2 מיליארד משתמשים - מגיע אמש (שני) שדרוג נוסף - אפשרות לשתף תמונות וסרטונים בסטטוס האישי, שכלל עד עכשיו רק הודעות טקסט קצרות. המשמעות היא בעצם דף אישי בדומה לדף האישי בשאר הרשתות החברתיות.

בבלוג החברה, כתב מייסד וואטסאפ, יאן קום: "אנו מתרגשים להכריז שיחד עם יום הולדתו השמיני של וואטסאפ ב-24 בפברואר, אנחנו ממציאים מחדש את הפיצ'ר של הסטטוס. מהיום, אנחנו מעדכנים את הסטטוס והוא יאפשר לשתף תמונות וסרטונים לחברים ולאנשי הקשר בוואטסאפ בצורה פשוטה ומאובטחת. כן, גם עדכוני הסטטוסים שלכם יהיו מאובטחים מקצה לקצה".

קום, שפרסם תמונה בבלוג כיצד נראה דף הסטטוסים בשמונה השנים האחרונות, הוסיף: "בדיוק כמו לפני שמונה שנים כשהוואטסאפ התחיל, הגירסה החדשה והמשופרת של פיצ'ר הסטטוס תאפשר לכם לעדכן את חבריכם בצורה פשוטה וכיפית. כולנו בוואטסאפ מקווים שתהנו מכך!"

אז מה מציעה וואטסאפ? ניתן לערוך את התמונות, הסרטונים והגיפים, אפשר לקבוע מי יראה את התמונות והסרטונים וגם ניתן לקבוע שהם יעלמו בתוך 24 שעות ובעצם יתאימו לאותו היום בלבד.

לפי וואטסאפ, העדכון כבר זמין למשתמשי iOS ואנדרואיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר