המשטרה מנעה תהלוכת טרור בעיסאוויה

המשטרה סיכלה ומנעה קיומה של תהלוכה אלימה וניסיון לקיים מפגן כוח של ארגון טרור שנועד להזדהות עם מחבלים שתוכנן להתקיים היום ובימים הקרובים בעיסאוויה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המקום בו תוכנן אירוע הטרור (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הימים האחרונים פעלה משטרת ישראל בעקבות מידע מודיעיני מדויק בכפר עיסאוויה, לפיו פעילים מטעם ארגון 'החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין' (חז"ד) המהווה ארגון טרור מתכוונים לקיים אירוע, כנס ותהלוכה, בין היתר, לרגל שחרורו ממאסר ממושך של אסיר בטחוני המשויך לארגון הטרור וצפוי להשתחרר היום (ג') מהכלא.

במסגרת הפעילות המבצעית הממוקדת פעלו כוחות משטרה, מג"ב וימ"ס ירושלים בתוך הכפר במהלך הימים האחרונים. הפעילות המבצעית הממוקדת הובילה לאיתור ותפיסה של אמצעי לחימה בלתי חוקיים, בהם נשק מסוג m-16 מוסב, קרל גוסטב, מחסניות, תחמושת, סכיני קומנדו, בגדי תהלוכות, מדים צבאיים, רעלות, דגלי פלסטין, מערכת הגברה, שלטים וכרזות ובהן דגל פלסטין ותמונת האסיר.

הציוד והנשק שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, חתם מתוקף סמכותו לפי חוק המאבק בטרור, על צו המורה על מניעת קיום הפעילות מטעם ארגון הטרור שתוכננה להתקיים היום ובימים הקרובים בעיסאוויה. כוחות משטרה ומג"ב בסיוע עיריית ירושלים הגיעו הבוקר לעיסאוויה ופעלו בהתאם לאמור בצו למניעת הפעילות של ארגון הטרור, ובין היתר פרקו אוהל גדול שבו תוכננה להתקיים הפעילות.

במסגרת הפעילות ,המשטרה עצרה 6 חשודים, תושבי עיסאוויה, שהובאו לחקירה ביחידה מרכזית של המשטרה ונחקרים בגין השתייכות לארגון טרור, חשש לפרת הסדר הציבורי וקשירת קשר לביצוע פשע.

בסיום חקירתם ובהתאם לממצאים, יובאו העצורים בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר כי "המשטרה לא תאפשר קיום כל פעילות המתקיימת מטעם ארגוני טרור בתחום מדינת ישראל. המשטרה סיכלה ומנעה קיום מפגן כוח אלים ובלתי חוקי שתוכנן תוך שימוש באמל"ח בלתי חוקי בתוך שטחי ישראל שנועדו להאדרת מחבלים המשויכים לארגון טרור.

הפעילות המקצועית שבוצעה הינה פעול יוצא של שיתוף פעולה מקצועי ומבצעי של המשטרה עם גופי הביטחון אשר לא יאפשרו כל נסיון דריסת רגל של ארגוני טרור בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר