תחיית המתים?

נער הודי חולה התעורר בדרך להלוויתו

אירוע חריג בכפר מנגודי שבמדינת קרנטקה שבהודו, נער שחלה לאחר נשיכת כלב, לא הראה סימני חיים והובל לקבורה. בדרך להלוויה הוא התעורר לפתע ופונה שוב לביה"ח (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חזר לחיים או בכלל לא מת? קשה לדעת. נער הודי הימם את משפחתו כשהתעורר בדרך להלוויה שלו.

קומאר מרוואד בן ה-17 ננשך בחודש שעבר על ידי כלב משוטט בכפר מנגונדי. עם הזמן החל לסבול מחום גבוה עד שבריאותו הידרדרה. בסוף השבוע האחרון הוא הובהל לבית חולים במדינת קרנטקה ואושפז במצב קשה.

הרופאים אמרו להוריו של קומאר שהזיהום שנגרם מנשיכת הכלב התפשט בגופו. הנער היה מורדם ומונשם והערכת הרופאים הייתה שאין לו סיכוי להישאר בחיים כשינותק מהמכשירים. המשפחה לא רצתה להאריך את הסבל.

"החלטנו לקחת את קומאר הביתה אחרי שהרופאים אמרו שהסיכויים שלו לשרוד עגומים", אמר גיסו, שראנאפה נייקאר. הנער לא הראה סימני חיים כשהגיע הביתה, והמשפחה החליטה להביא אותו לקבורה.

בדרך לטקס ההלוויה בכפר, במרחק של שני קילומטר מבית הקברות, קומאר התעורר. הוא פתח את עיניו, לתדהמת המשפחה. הוא הובהל לבית החולים שם הוא מאושפז, שוב, במצב קשה.

זו לא הפעם הראשונה שמקרים כאלו קורים, לפני כחודשיים רוכב אופנוע בדרום אפריקה שהוכרז מת בזירת תאונת דרכים נמצא חי במקרר חדר מתים בעת שמשפחתו של ה"הרוג" הגיעה לזהות את גופתו. מאוחר יותר הוא הלך לעולמו באופן סופי בבית החולים.

רוכב האופנוע נפצע בהתנגשות בכביש בפרובינציית קוואזולו-נטאל שבדרום-מזרח דרום אפריקה. צוות רפואי שהגיע לזירת התאונה קבע את מותו והוא הועבר לחדר המתים בעיר דרבן.

בבוקר שלמחרת, כשמשפחתו הגיעה לזהות אותו בחדר המתים, גילה הצוות של חדר הקירור המקומי כי יש בו דופק והעבירו אותו במהירות לבית החולים. שם הצליחו האחיות והרופאים להחיות אותו. אלא שלצערם הרב, האיש שוב מת - והפעם באופן סופי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר