המועמדת המובילה לנשיאות

לה פן סירבה לכיסוי ראש וביטלה פגישה עם שייח

היא הגיעה ללשכת המופתי בלבנון ועזבה את המקום מבלי להיפגש אותו, אך לפי לשכת המופתי זוהי פרובוקציה מתוכננת, מאחר והם יידעו אותה קודם על הצורך בכיסוי (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לה פן (צילום: מתוך @Othmans בטוויטר, תמונה: שאטרסטוק)

מנהיגת הימין הקיצוני בצרפת, מרין לה פן, סירבה במהלך ביקור בלבנון להיפגש עם המופתי הלבנוני השייח עבד א-לטיף דריאן, בגלל דרישתה שתחבוש כיסוי ראש בפגישה.

ההסבר של לה פן צוטט בכלי התקשורת בלבנון: "לא עטיתי כיסוי ראש כשנפגשתי לפני שנתיים במצרים עם שייח אל-אזהר, וגם עכשיו לא אעטה אותו. תמסרו למופתי שלא אכסה את עצמי, אפילו שאני מכבדת אותו".

לה פן בביקור בביירות (צילום: מתוך @RRoumieh בטוויטר)

היא הגיעה ללשכת המופתי בביירות ועזבה את המקום מבלי להיפגש אותו, כך דווח. בלשכת המופתי רמזו שמדובר בפרובוקציה מתוכננת, מאחר והם יידעו את לה פן לפני הפגישה על הצורך בחבישת הכיסוי.

עם נשיא לבנון מישל עון, ראש הממשלה סעד חרירי וראשי מפלגות אחרות במדינה כן נפגשה לה פן. לה פן אמרה בביקורה, כי האלטרנטיבה היחידה לדאע"ש היא נשיא סוריה אסד וכי אין פתרון למלחמת האזרחים בסוריה מלבד בחירה בין דאע"ש לבינו.

כזכור, באפריל יתקיימו הבחירות לנשיאות צרפת, ונכון לסקרים האחרונים מנצחת לה פן בסיבוב הראשון, אך מפסידה בסיבוב השני בחודש מאי למועמד העצמאי עמנואל מאקרון. אמנם, הפער בין השניים מצטמצם לאחרונה לטובתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר