שינוי במפת כשרות האולמות בבני ברק

החל מהבוקר, אולמי 'עטרת' בב"ב המוכרים כ"אולמי ויז'ניץ" המיתולוגיים, יפעלו עם כשרות בד"צ 'שארית ישראל', זאת לאחר שהליטאים החרימו את האולמות של מנחם כרמל (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בניין האולם (צילום: גוגל מפות)

החל מהבוקר (שלישי) קיבלו על עצמם אולמי 'עטרת' - או כפי שמרבית הציבור מכיר אותם כ"אולמי ויז'ניץ" המיתולוגיים, את הכשרות של בד"צ 'שארית ישראל' ויחלו לקיים שמחות ואירועים בכשרות זו.

במקביל, תינתן לציבור החסידי אפשרות לעורך אירוע בכשרות בד"צ 'מחזיקי הדת 'שנותרו גם הם ללא אולם, זאת לאחר שבאולמי וגשל עברו להכשר בד"צ העדה החרדית.
.
מדובר במהלך שהינו מהפך של ממש בתחום השמחות בעיר החרדית, כמו גם בהכשרים על אולמות השמחה, שכן מאז ההשתלטות וההנהלה החדשה של 'שארית' המזוהה עם מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי, והשינויים במבנה הפיקוח הרבני של מערכת הכשרות, נוצר נתק בין ועד הכשרות לאיש העסקים מנחם כרמל.

כרמל, היה בעבר בעל השליטה על מתחמי עריכת מרבית השמחות בציבור הליטאי עם אולמי 'היכלי מלכות' שבניהולו, אולם בשל הזדהותו עם 'הפלג הירושלמי', חלק מבני הציבור הליטאי בבני ברק בחרו שלא לערוך את שמחותיהם באולמותיו.

אמש, נכנס הרב ראובן ליס, מנהל האולם, למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שבירכו "בהצלחה מרובה". מאוחר יותר, קיים הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט ראש בתי ההוראה ב"ב וחבר בד"צ שארית ישראל סיור כשרותי במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר