לראשונה

חיילים חרדים בתפקידי פיקוד בחטיבת גבעתי

לידי כיכר השבת הגיע תיעוד מרגש של מפקד חרדי, בוגר אחד המחזורים הקודמים של פלוגת תומר – גבעתי, מעניק את הכומתה הסגולה לאחר סיום אימון ומסע מפרך בטקס כומתה מרגש (חרדים, שיווקי)

חרדים בפיקוד בגבעתי. למצולמים אין קשר לכתבה. (צילום: Edi Israel/Flash90)

חדש בפלוגה החרדית "תומר" בגבעתי:

יותר ויותר מפקדים חרדים נמצאים בתפקידי פיקוד ומלווים באופן אישי את התמודדותם של החיילים, במקביל לליווי הרוחני של רבנים הבאים למסור שיעורים בפלוגה מטעם ארגון שח"ר..

המראה של חיילים חרדים איכותיים, המקפידים על קלה כבחמורה, משתתפים בשיעורי תורה לצד היותם לוחמים קרביים, הינו דבר שמרגש רבים.

בפלוגת תומר ישנם חרדים רבים שהתקדמו במסלול הצבאי והיום משמשים כמפקדים בעצמם לדור הבא של החיילים החרדים, מה שמאפשר קליטה טובה יותר והבנת הצרכים האישיים שלהם, לצד האתגרים המיוחדים לחיילים חרדים.

לקראת מחזור הגיוס בחודש הקרוב בפלוגה החרדית "תומר" בחטיבת גבעתי, יותר ויותר חרדים בוגרי המחזורים הקודמים משתלבים בתפקידי פיקוד. בחטיבת גבעתי גאים ומביעים סיפוק על הרמה המקצועית של מסלול השירות ונתינת מענה מושלם לחיילים החרדים.

אל"מ עופר וינטר שיזם ובנה את המסלול בהיותו מפקד חטיבת גבעתי ציין כבר אז כי הוא מייעד את המשרתים החרדים לקידום ומצוינות.

מארגון שח"ר נמסר בתגובה כי אך טבעי שהצעירים החרדים שהשקיעו רבות במהלך שירותם מגיעים בסופו של דבר לתפקידי פיקוד:

"אין יותר משמח מלראות אותם עושים זאת לצד השתתפות בשיעורי תורה. אין ספק שגם לאחר סיום השירות הצבאי, בוגרי המסלול ישתלבו בצורה האיכותית ביותר בתעשיה ובמשק הישראלי, והכלים שקבלו בצבא יסייעו להם להמשיך הלאה".

לקראת הגיוס הקרוב, נערכים בארגון שח"ר לקליטת מאות הפניות של המועמדים לגיוס, ומעמידים צוות מיוחד לשם שיחות עם המתעניינים, ליווי אישי עד הבקו"ם ובדיקת ההתאמה שלהם, ובעיקר, אירועי הכנה לכשירות פיזית ומנטלית לקליטה מירבית ואיכותית במסלול השירות.

לקבלת מידע לחצו כאן או התקשרו: 054-290-2556

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר