יעלון: ההחלטה לגנות את אזריה הייתה שלי ושל נתניהו

שר הביטחון לשעבר יעלון, שהתפטר לאחר פרשת אלאור אזריה, קורא למשפחת החייל להתרחק ממי שהוא מכנה "גורמים אינטרסנטים שפגעו בהם" במהלך המשפט (חדשות)

נתניהו ויעלון (צילום: יונתן זינדל פלאש 90 )

שר הביטחון לשעבר משה יעלון התייחס הערב (שלישי) לגזר הדין של החייל אלאור עזריה ואמר: "אני מקווה שאולי עכשיו אלאור ומשפחתו יקבלו החלטה מושכלת להרחיק מהם את אותם גורמים אינטרסנטיים ששיחקו בהם ופגעו בו ויגישו בקשת מחילה וחנינה, ואני משוכנע שהיא לא תיפול על אוזניים ערלות".

בכנס לשכת רואי החשבון שנערך ליד ים המלח הוסיף יעלון: "לראש הממשלה, לרמטכ"ל ולי היה ברור מיד בתום התחקיר המבצעי הראשוני כי מדובר באירוע חריג. לכן בהחלטה משותפת יצאנו ביחד בהודעה כמה שעות לאחר האירוע וזאת כדי למנוע התלקחות בשטח, ושימוש בו כהוכחה לתיאורית עלילת הדם הפלסטינית שמנסים להדביק לנו שוב ושוב, כאילו מדינת ישראל וחיילי צה"ל מוציאים להורג ללא משפט".

יצוין כי יעלון התפטר מתפקידו ומהכנסת לאחר מחלוקת קשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוגיות משמעותיות, בהן פרשת אלאור אזרייה.

בהודעה שפרסם יעלון בזמן התפטרותו אמר: "מצאתי עצמי לאחרונה במחלוקות קשות בסוגיות ערכיות ומקצועיות עם ראש הממשלה. הודעתי לראש הממשלה כי אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים, לצערי הרב מצאתי עצמי לאחרונה במחלוקות קשות בסוגיות ערכיות ומקצועיות עם ראש הממשלה, מספר שרים וכמה מחברי הכנסת".

היום (שלישי) נגזר דינו של החייל אלאור אזריה שירה למות במחבל מנוטרל בחברון, עונשו של עזריה נקצב על 18 חודשי מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר