הטבה תמוהה

הקנס לאגד על השביתה בירושלים קוצץ במחצית

על רק הודעת ההסתדרות שלשום על כוונתה להשבית את פעילות 'אגד' בעוד חודש, מתברר כי יש בסיס מקומם לתחושת החברה הגדולה והוותיקה כי בסוף תמיד יוותרו לה (תחבורה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חניון אגד בעת השביתה בבירה (צילום: ב.ל)

בחודש שעבר נקנסה חברת אגד בגין השבתת האוטובוסים שלה בירושלים, היום (רביעי) מתברר כי קנס זה קוצץ במחצית. תחילה הוא עמד על 14 מיליון שקל, אך הרשות הארצית לתחבורה ציבורית החליטה להוריד אותו ל-7 מיליון שקל בלבד.

הסיבה להקלה המשמעותית, היא שהנהלת אגד שכנעה את הרגולטור כי אף שהיא לא עשתה די כדי למנוע את השביתה, היא גם לא נתנה יד לשביתת הנהגים. בכך נסוג משרד התחבורה מדעתו הראשונית כי קברניטי אגד כן היו שותפים לשביתה.

כזכור, לפני כחודשיים שבתה התחבורה העירונית בירושלים למשך יממה שלמה, מה שיצר כאוס תחבורתי מוחלט בעיר שרוב תושביה נזקקים דרך קבע לתחבורה ציבורית.

בתחילת השבוע איים יו"ר ההסתדרות, כי בעוד חודש הוא ישבית את כל קווי אגד ברחבי הארץ בשל התמשכות המשא ומתן בין משרדי האוצר והתחבורה להנהלת אגד על הסובסידיה שאגד תקבל מהממשלה.

תגובת משרד התחבורה לידיעה כפי שפורסמה ב-TheMarker: "הקנס ניתן על פי הוראת המפקח על התעבורה, בגין אי־ביצוע נסיעות קווי שרות אגד בירושלים ביום השביתה ומתווסף לאי תשלום נסיעות שלא בוצעו ביום זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר