המטען האלחוטי הראשון הופך למציאות

פרויקט מימון המונים חדש חשף מטען אלחוטי אמיתי למרחק של כ-25 סמ' ואפילו כמה מכשירים בו זמנית. המחיר 79 דולר והצפי שהוא יגיע לחנויות בתוך כחצי שנה (חדשות טכנולוגיה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ פרויקט)

הטענה אלחוטית היא חלומו של כל בעל מכשיר סלולרי מתקדם, אמנם קיימים בשוק כבר מטענים לסמארטפון שמתיימרים לקרוא לעצמם "מטענים אלחוטיים", אבל בפועל הם עדיין כובלים את המכשיר שלכם אל משטח הטענה כזה או אחר. מטען חדש בשם The Motherbox מתיימר להציע את הפתרון האמיתי לעניין.

איך עובד המטען החדש? בדומה למטענים אלחוטיים רגילים, מצמידים לצידו האחורי של הסמארטפון משטח הטענה דק. החידוש של The Motherbox הוא שהאנטנה של המטען עצמו, שנראה כמו סוג של כדור, משדרת את סיגנל ההטענה לכל הכיוונים במקביל במקום לכיוון אחד בלבד. תיאורטית, בדרך זו ניתן אפילו להטעין כמה מכשירים במקביל על ידי הנחתם קרוב מספיק אל המטען. בנוסף, The Motherbox תומך גם במכשירים מבוססי אנדרואיד וגם במכשירי האייפון.

מבחינת טווח, The Motherbox מגיע בשני גדלים – הגודל הרגיל וגרסת מיני, שאמורה להיות בערך חצי מהגודל של הגרסה הראשונה. יכולת ההטענה של הגרסה הרגילה היא בסביבות 5-10 ואט בטווח של עד 10 אינצ'ים, שהם בערך 25 ס"מ; בעוד גרסת המיני תטעין בהספק של 4-5 ואט בחצי מהטווח של הגרסה הרגילה. ניסיון להטעין את המכשיר מעבר לטווחים הללו יגרום לצניחה חדה בהספק.

בסרטון הפרסומת שהופק עבור המוצר רואים כיצד ניתן להטעין את המכשיר תוך כדי תנועה מחוץ לבית כאשר The Motherbox נישא על תיק גב. לשם ההשוואה, הטווח של מטען אלחוטי סטנדרטי שקיים כיום בשוק עומד על רבע אינץ' בלבד.

קמפיין מימון ההמונים של The Motherbox באתר אינדיגוגו זכה להצלחה תוך זמן קצר – תוך ימים ספורים הצליח הפרויקט לגייס את 25 אלף הדולר שמפתחיו ביקשו, כאשר נכון לרגע כתיבת שורות אלה הוא צבר מעל ל-36 אלף דולר ונשארו עוד 24 יום עד לתום הקמפיין.

מחירו של המטען במכירה מוקדמת 79 דולר יקבלו את המטען האלחוטי החדש אליהם עד לבית, אחרי שיגיע רשמית למדפי החנויות בסביבות חודש ספטמבר השנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר