בהלוויית האבא

הראשל"צים מינו את הבן הרב יעקב אבא שאול - לרב היישוב קידר

המונים השתתפו בהלווית הגאון רבי אליהו יצחק אבא שאול זצ"ל, רבה של קידר, שנפטר הלילה בפתאומיות. במהלך ההלוויה מונה הבן, הרב יעקב, לרבו של הישוב קידר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מסע הלוויה (צילום: באדיבות המצלם )

המונים השתתפו בצהריים (רביעי) בהלווית הגאון רבי אליהו יצחק אבא שאול זצ"ל, רבה של קידר, שנפטר הלילה בפתאומיות. במהלך ההלוויה הודיע הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר כי "ברשות מחותני הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף נמנה את בנו הרב יעקב לרבו של הישוב קידר".

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ספד לו: "הצדיק שאנחנו עוסקים עכשיו בכבודו שאני הכרי אותו במשך שנים, הוא עסק בזכות הרבים, הרביץ תורה ברבים מתוך יראת שמיים, מתוך ידיעת התורה, הקים עולה של תורה בישוב קידר. את ההפסד הזה שהישוב קידר הפסיד, כמה תורה הרבה בישראל, מידות טובות. היה מאיר פנים לכל אחד ואחד, זה עם ישראל הפסיד".

כזכור, הרב אבא שאול איבד אמש את הכרתו בביתו בשכונת רמת שלמה בירושלים, כונני ההצלה ביצעו ברב פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו הפתאומי.

הרב אבא שאול זצ"ל היה אחראי על הכשרות בגוש עציון, הוא אחיינו של ראש ישיבת פורת יוסף בעל ה"אור לציון" הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל והיה נחשב למקורבו של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.

במודעות האבל שפרסמה המשפחה נכתב בין היתר: "בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו הפתאומית, של ראש משפחתנו, האי גברא רבה, תלמידים נאמנם של גדולי הדור, אשר שימש את מרנן ורבנם גדולי הדור. גומל חסידים טובים בגופו ובממונו, דאג וסייע רבות לכלל ולפרט, איש האמת וההלכה אשר לא חת מפני איש למען קיום ההלכה בפרטיה ודקדוקיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר