אישום חמור

יהודי ניגש להצית פועלים ערבים: "נמאס לי מהם"

לפני כשבוע הגיע תושב רחובות למחסן ביבנה בו שהו שמונה ערבים, כשבידו בקבוק תבערה, ורק ברגע האחרון מנעו שוטרים שהוזעקו למקום את שרפתם למוות על ידו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: איתי בלומנטל, ynet)

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר רחובות, בעבירות הבאות: איומים ממניע גזעני, ניסיון הצתה במטרה לפגוע בבני אדם וריבוי עבירות איומים, בשל כוונתו לפגוע בערבים.

מהשתלשלות העובדות המפורטות בכתב האישום עולה, כי במחסן באזור התעשייה ביבנה ובמכבסה הסמוכה שהו תשעה מתלוננים, 8 ערבים שהיו מצוידים באישורי עבודה ולינה, ויהודי אחד שכנראה העסיק אותם.

בשעות הלילה המאוחרות של ה-14 בפברואר הגיע למקום איגור קפלון, נטל אבן, זרק אותה לעבר המחסן וצעק לעבר הערבים לצאת החוצה, איים עליהם וקילל אותם. הנאשם פנה לעבר דלת המכבסה, השליך אבנים ואיים על האדם ששהה במקום באומרו "אתה מעסיק ערבים, תצא החוצה".

בשלב זה איים קפלון על הערבים באומרו "אל תצאו, אני אשרוף אתכם פה, אני הולך להביא דלק", ועזב את המקום. הוא אכן מילא בקבוק ריק בבנזין, הניח חתיכת סמרטוט בתוך הבקבוק והחזיק בידו מצית. לאחר מכן, פנה לחזור למחסן על מנת לפגוע במתלוננים.

בשלב זה, שני שוטרים שהוזעקו למקום על ידי היהודי הבחינו בקפלון כשהוא צועק, מחזיק בידיו בקבוק תבערה ומצית, ויצאו מהניידת לעברו. כשאחד השוטרים ניגש אליו ושוחח עמו, הוא הודה רוצה לשרוף ערבים: "נמאס לי מהם", הוא צעק.

במהלך הובלתו של קפלון, אפוף אדי האלכוהול, לתחנת המשטרה, הוא השתולל בניידת המשטרה ואיים שיכה כל מי שינסה לעוצרו או ינסה לגעת בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר