גדולי הזמר הופיעו בירושלים • צפו בתיעוד

מופע מוזיקלי מיוחד בדינר של מוסדות 'תולדות ניסים' עם גדול הזמר החסידי, מרדכי בן דוד, דניאל זמיר ודניאל אהביאל במופע משותף וכוכב הזמר היהודי איציק דדיה (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ישראל ברדוגו)

כמידי שנה בשנה עורכים מוסדות 'תולדות ניסים' בראשות הרב אריאל ביג'אווי שליט"א דינר יוקרתי לטובת המוסדות בירושלים וברעננה. בעקבות עלייה מתמשכת של יהודי צרפת ארצה, המוסדות ב"ה הולכים וגדלים ויש צורך מתמיד בהרחבת הפעילות למען הציבור. באירוע המיוחד שנערך באולמי נוף ירושלים, השתתפו רבנים ואישי ציבור, כשבשיאו של המעמד כיבד את הנוכחים בהשתתפותו הרה"ג רבי דוד חנניה פינטו שליט"א.

על הפקת האירוע חתומה חברת FDD Production בניהולו של המפיק דוד פדידה ובחלקו המוזיקלי של הערב השתתפו הזמר איציק דדיה, וכן האמנים דניאל אהביאל ודניאל זמיר במופע ייחודי של כינור וסקסופון. רגע מרגש במיוחד נרשם כשאיציק דדיה הקדיש את השיר 'השבעתי' לרב פינטו שמחבב את השיר באופן מיוחד. כמו"כ הקהל הופתע לשמוע את להקת 'FDD Vocal' החדשה בביצוע ווקאלי מיוחד לשיר 'הבל פיהם' שנכתב עבור מוסדות 'תולדות ניסים'.

ולבסוף הגיע הרגע שלו חיכו המשתתפים לאורך כל הערב, מופע מיוחד של ענק הזמר החסידי מרדכי בן דוד בליווי מקהלת 'בעלי המנגנים', כשעל כל ההפקה המוזיקלית מנצח גרשון פריישטט בליווי הרכב סימפוני מורחב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר