האזינו לראיון

ג'ודי ניר מוזס שלום: "אני מאוד מחבבת את הרב קנייבסקי"

אשת התקשורת, ג'ודי ניר מוזס שלום, סיפרה על התרשמותה מדמותו של מרן הגר"ח קנייבסקי. "אחרי שהוא מברך אותך כאילו הנשמה שלך קצת נחה רגועה יותר" | האזינו (ציצית)

ג'ודי ניר מוזס שלום (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס שלום, חשפה הבוקר (רביעי) בראיון למהדורת הבוקר של רדיו 'קול חי' בהגשתו של מרדכי לביא את התרשמותה ממרן שר התורה, הגאון הרב חיים קנייבסקי.

"בעבר הייתי הולכת יותר לרבנים", הצהירה ניר מוזס שלום, "אני בעיקר חיבבתי את הרב כדורי ואני מאוד מחבבת את הרב קנייבסקי ואשתו והיינו במערכת יחסים מאוד טובה".

היא תקפה את המקובלים ואמרה, "אני חושבת שבאיזה שהוא מקום כל הכסף המקובלים בעיקר המזרחיים, עושים שם רע לעניין הזה. לא שאני גזענית, אך למקובלים המזרחים שנוסעים במרצדסים, יש טעם מאוד לפגם".

ניר מוזס שלום סיפרה על הפעם האחרונה בביתו של הרב קנייבסקי, "הייתי אצלו לפני כשנה ומשהו, הוא בירך אותי. אני נפעמת מהצניעות שלו ושל הרבנית ז"ל. מיטות הברזל שהם ישנים עליהם, אתה רואה שהכל לשם שמים. זה היה ככה גם אצל הרב כדורי, אתה רואה שהם עושים את זה מהנשמה שלהם לא מהקטע של הכסף, המכוניות המפוארות והווילות".

"איזו צניעות, בא לך לחבק אותו...", אמרה כשהיא מייד מסייגת ואומרת, "ברור שאסור לגעת בו".

"הצניעות הזו מוציאה את הרוחניות מהבן אדם לדעתי, אתה מרגיש שאתה נקי אחרי שאתה עובר שם בחצר הזו. אתה יוצא אחרי שהוא מברך אותך כאילו הנשמה שלך קצת נחה רגועה יותר אתה נושם יותר טוב. האנרגיה שמסביב בגלל שאין שם מותרות, הרוחניות שם כל כך חזקה היא משתלטת על כל המקום הזה אין שם פסלי זהב וכל מיני דברים גשמיים שלא לוקחים את כל האנרגיות", אמרה.

ניר מוזס שלום התייחסה לפטירתה של הרבנית קנייבסקי ואמרה כי "עצוב לי קצת מאז שהיא נפטרה".

"אני מאד אוהבת אנשים צנועים וענייניים. הכל פה כל כך נפיץ, כל משפט שמישהו אומר כולם מתנפלים עליו והכי מלחיץ אותי זה שתהיה פה מלחמת אחים. אנחנו צריכים לקבל אנרגיות מאנשים כמו ר' חיים קנייבסקי, אנשים צנועים ורגועים", הוסיפה.

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול חי'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר