חילול הקברים

מוסלמים אוספים כסף לשיפוץ בית הקברות היהודי שחולל

הקהילה המוסלמית בסנט לואיס נרתמה לקמפיין איסוף כסף לשיקום בית הקברות היהודי שחולל. עד כה גוייסו על ידי כ-2000 מוסלמים, למעלה מ-60 אלף דולרים (חדשות, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המצבות המנותצות (צילומסך: מתוך טוויטר - Joe Lamie, FOX2now )

האירוע בו חולל בית העלמין היהודי, בסנט לואיס שבמיזורי ארה"ב, בו נהרסו למעלה מ-170 מצבות, גרם לזעזוע רב בקרב יהדות ארה"ב החשה את עליית האנטישמיות על בשרה, כמו גם את כלל אזרחי המדינה הסולדים משנאת מיעוטים ומגילויי גזענות.

רגעים מחממי לב נרשמו כאשר בקהילה המוסלמית המקומית נרתמו לקמפיין במסגרתו התכוונו לגייס סכום של 20 אלף דולרים לשיקום בית הקברות היהודי.

ל"כיכר השבת" נודע כי הקמפיין זכה להצלחה אדירה ועד עתה גוייסו על ידי כ-2000 מוסלמים, למעלה מ-60 אלף דולרים למען המטרה החשובה, כאשר המספר רק הולך ועולה.

יוזמי הקמפיין הודיעו בתחילתו כי כל דולר שייאסף מעל הסכום המקורי יוענק לאחד מהמרכזים היהודיים שהותקפו על יד אנונימיים שהתקשרו והודיעו כביכול הודעות שווא על הטמנת פצצות.

לדברי היוזמים, "באמצעות הקמפיין הזה, אנחנו מקווים לשלוח מסר של אחדות מהקהילה המוסלמית יחד עם הקהילה היהודית ולהוכיח כי אין מקום לכל סוג של שנאה, חילול, ואלימות באמריקה".

"אנו מתפללים כי דבר זה יסייע לתת תחושה של ביטחון ושלום לקהילה היהודית-אמריקאית שללא ספק עברה זעזוע כבד מרצף האירועים החמורים", אמרו היוזמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר