חבר מועצה בי-ם פנה לברקת: "להפעיל מועדוני נוער בשבת"

חבר מועצה חילוני בעיריית ירושלים דורש מראש העיר לפתוח מועדוני נוער בשבתות. לטענתו, שיעמום הנערים בסופי שבוע מביא אלימות לשכונות. יצחק פינדרוס: "פנייה חסרת משמעות" (חדשות, בארץ)

(צילום: Anthony Lesme)

חבר מועצת העיר ירושלים יואב בקשי-ייבין (התעוררות) פנה במכתב לראש העיר ניר ברקת בדרישה לפתוח יותר מועדוני נוער לצעירים בשבת. לדברי יבין, בתקופה האחרונה אירע מקרה רצח בשכונת הר חומה בבירה שנגרם בין היתר בשל שוטטות של בני נוער. לטענתו, הפעלת מועדוני הנוער הוא נושא של "דיני נפשות".

חבר המועצה טוען במכתבו כי "השכונות סובלות ממקרי אלימות קשה של נוער בסופי שבוע, מאחר והתחבורה ציבורית לא פועלת בסופי שבוע ואין לנערים היכן להסתובב. אני רואה בהפעלת המועדונים חשיבות עליונה למציאת פתרון נוסף לבני הנוער שמוצאים את עצמם כלואים בשכונות השונות, כשהם מחפשים תעסוקה ולא תמיד מוצאים אותה".

בקשי-ייבין מוסיף כי "הקמת ופתיחת מועדונים תפחית את תופעת הנהיגה בשכרות בלילות שבת, ותצמצם את החיכוך של הנוער עם גורמי האכיפה".

סגן ראש עירית ירושלים מטעם דגל התורה יצחק פינדרוס אמר ל"כיכר השבת" כי "הפניה לא רלוונטית ואין לה משמעות מבחינתנו".

בקשי-ייבין אמר כי "ערבי שבת בירושלים הפכו למועד רגיש. העדר תחבורה ציבורית מהשכונות ושעמום בגלל העדר מוקדי פעילות פתוחים מביאים לשעמום, ושעמום מוביל לשוטטות , אלימות ועוד. אני מקווה שראש העיר וכלל חברי במועצה יתמכו יחד איתי בפתיחת מועדוני הנוער בשכונות כדי לתת לאתגר הזה מענה, מדובר בדיני נפשות, מדובר בנערים ונערות ואותם צריך להוציא מחוץ לשיקולים הפוליטיים בין אם יש להם כיפה על הראש ובין אם לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר