עו"ד חרדי ימונה למנכ"ל רשות האוכלוסין?

"דה מרקר" מדווח כי עורך הדין משה ארבל, ראש מטה שר הפנים אריה דרעי, הוא המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל רשות האוכלוסין. בדיווח נאמר כי "מדובר בזינוק מטאורי לתפקיד בכיר" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ארבל ודרעי. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

עו"ד חרדי ימונה למנכ"ל רשות האוכלוסין? אתר "דה מרקר" מדווח היום (רביעי) כי עו"ד משה ארבל, ראש מטה שר הפנים אריה דרעי, הוא המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל רשות האוכלוסין. "מדובר בזינוק מטאורי לתפקיד בכיר" נאמר בדיווח ב"דה מרקר".

לאחרונה, בעקבות בקשת שר הפנים דרעי, נציבות שירות המדינה אישרה את שינוי הסטטוס של תפקיד מנכ"ל רשות האוכלוסין, כך שאם עד עתה היה מדובר במשרה הדורשת ועדת איתור ואישור של הנציבות - כעת מדובר במשרת אימון.

ארבל, עו"ד חרדי בן 33, שימש כיועץ פרלמנטרי של ח"כ יואב בן צור וכיום הוא ראש המטה של אריה דרעי. הוא היה מועמד בולט לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל ודרעי אמר עליו בעבר באירוע פנימי כי מדובר ב"אחת התגליות הגדולות של ש"ס".

ב"דה מרקר" הודגש כי "על אף שמדובר במשרת אימון לא ברור מה יכולותיו הניהוליות של ארבל, ומה קרבתו או מומחיותו בנושא אוכלוסין והגירה. לא ברור כיצד יצלח את ועדת גילאור לבחינת מינויים בכירים בשירות הציבורי".

לשכת דרעי הגיבה לדיווח כי: "לאור החלטת הממשלה המאשרת לשר הפנים למנות לתפקיד מנכ"ל רשות ההגירה והאוכלוסין מנכ"ל במשרת אימון, בוחן השר בימים אלה מספר מועמדים. לאחר שהשר יבחר תפורסם הודעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר