3 מקומות בבית שחייבים לצחצח לפני שהאורחים באים

הזמנתם אורחים לארוחת ערב או שבת שלמה? לפני שאתם נכנסים לסחרחרת ניקיון, פעלו בהיגיון והתחילו קודם כל עם שלושת המקומות הקריטיים האלה (ניקיון וארגון, בבית)

למעשה, כולנו כבר היינו שם. הזמנו אורחים לארוחת ערב או שבת שלמה, היום מתקצר, הזמן טס ואנחנו מגלים שיש לנו בקושי שעה לתת לבית טאצ' של מקום מהוגן.

רגע לפני שאתם נכנסים לפאניקה ושוקלים ברצינות לבטל את ההזמנה (כן, גם אם זה שתיים בצהריים של יום שישי), הנה תוכנית פעולה שתציל אתכם:

התמקדו בשלושת המקומות הבאים ורק אחר כך עברו לשאר הבית. מדוע? הסיבה בסיסית מאוד - הם גלויים לעין, רוב הסיכויים שהאורחים ישהו בהם, עליהם או לידם והם אלה שנותנים את הטון לרושם הסופי.

1. הספה

נקו וסדרו את הספה והאזור סביבה כדי להבטיח ישיבה נוחה לכולם - הרי שם הם יבלו את רוב זמן האירוח. בעזרת מברשת או שואב אבק, סלקו לכלוך עקשן, טפחו על הכריות והוסיפו בצד שמיכה נעימה לימים קרים.

2. חדרי השירותים והרחצה

אל תשכחו: כל אחד מהאורחים עומד להיכנס לשם לפחות פעם אחת, אז וודאו שהמקום מכבד אתכם. מלבד הניקיון ההכרחי, דאגו למטהר אוויר, מלאי מספיק של נייר ומגבות ושטיחים נקיים.

3. כל כלי הזכוכית

ואחרונים חביבים אך לא פחות חשובים הם כלי הזכוכית - כוסות, צלחות, קעריות, מסגרות לתמונה, מראות וכלי נוי אחרים - הסירו את האבק ושטפו כל מה שאמור להבריק במבט ראשון. אתם לא רוצים שהאורחים ייכנסו לבית והדבר הראשון שהם יתקלו בו זה תמונות עכורות, מראות מלאות בטביעות אצבעות וכלים מוכתמים.

כמובן, כל אחד משלושת הדברים האלה נמצא בסביבה מסוימת שתארגנו ותנקו "על הדרך", תוך כדי שאתם מסיימים איתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר