המתחרים נושפים

יוטיוב מבטלת את פרסומות הפתיח הארוכות

ענקית הוידאו הודיעה כי תבטל תוך שנה את הפרסומות הארוכות שלא ניתן לדלג עליהן ותמיר אותן בפרסומות בנות 6 שניות בלבד. הסיבה: פייסבוק הפכה משמעותית (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פלטפורמת הווידאו הפופולרית יוטיוב, הכריזה כי בכוונתה לבטל את פורמט הפרסומות המרגיזות באורך 30 שניות המופיעות בתחילת הסרטונים, מהסוג המציק ביותר שלא מאפשר לדלג עליהן. השינוי לא יתרחש באופן מידי ככל הנראה בשל חוזים חתומים כבר, אם כי בחברה מקווים שעד 2018 לא נאלץ עוד לצפות בפרסומות ארוכות טרם תחילת הסרטונים עצמם.

כמובן שביוטיוב לא מוותרים לחלוטין על הפרסום, ובמקום פרסומות באורך חצי דקה נתבקש לצפות בכמות גדולה יותר של פרסומות באורך שש שניות. אלו, לפי יוטיוב, מתאימות יותר לצריכת תכנים באמצעות מכשירי סמארטפון, מהם מגיעים כעת יותר ממחצית מכלל הצפיות באתר.

על פי החברה, פורמט נוסף שיזכה לחיזוק הוא פרסומות באורך בלתי מוגבל, אך כאלו שהמשתמש יכול לדלג עליהן אם תוכן הפרסומת איננו מעניין אותו.

אחת הסיבות שדוחפת את יוטיוב לשנות את פורמט הפרסומות היא המתחרה פייסבוק שהופכת במהירות למתחרה משמעותית של יוטיוב, ורק לאחרונה דווח שבקרוב נתחיל לראות פרסומות בזמן צפייה בסרטוני פייסבוק. בנוסף משקיעה החברה רבות בקידום פלטפורמת הווידאו ברשת החברתית על חשבון התפוצה של סרטוני היוטיוב שמוזזים אחורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר