"יום חג מיוחד"

נחנך המרכז להתפתחות הילד של מאוחדת ברמת בית שמש

המרכז החדש ממשיך את הקו של מאוחדת בהשקעה בעיר בית שמש. ראש העיר משה אבוטבול: "מאוחדת שמובילה את השרות בעיר ידועה בשרותיה המיוחדים ובמקצועיות הרבה של הצוותים" (בריאות, שיווקי)

נחנך מרכז מאוחדת להתפתחות הילד ברמת בית שמש. (יחצ)

טקס חגיגי נערך ברמת בית שמש עם הקמתו של המרכז להתפתחות הילד של מאוחדת בעיר.

משה ברים, מנהל שיווק מאוחדת במחוז ירושלים, נשא דברים במעמד בדבר חשיבות המרכז החדש שנפתח ברחוב נחל צאלים ברמת בית שמש א':

"מאוחדת חוגגת בבית שמש לעיתים תכופות אירועים של פתיחת מרפאות ושירותים, אחר ומדובר בעיר שמאוחדת מבטחת כמעט 50% מתושבי בית שמש ובנוסף, בלי עין הרע, הילודה מבורכת והאוכלוסייה גדלה כל הזמן, ובנוסף, שכונות חדשות נבנות ורחובות חדשים מתאכלסים, ואנו נמצאים שם יחד עם התושבים הראשונים לספק להם את שירותי הרפואה המתקדמים החל מהיום הראשון".

"אך עם זאת פתיחת המרכז להתפתחות הילד הוא יום חג מיוחד עבור כולנו, שכן בכך אנו מוסיפים נדבך שירותי נוסף, אחרי המרפאות הייחודיות, מרכז לבריאות האשה, מרכז לבריאות הילד, מרפאות שיניים, הגיע הזמן למשכן ייחודי לאוכלוסייה החשובה ביותר שהם הילדים, נדבך משמעותי בעיר צעירה - המרכז להתפתחות הילד".

בדבריו הודה ברים לכל השותפים במלאכה, לצד הנהלת מאוחדת והצוות המקומי, גם לראש העיר משה אבוטבול, למחזיק תיק הבריאות ישראל סילברסטין ולכל חברי מועצת העיר שעובדים בשיתוף פעולה עם מאוחדת למען תושבי העיר.

הרב ברים בירך בברכת ברוכים הבאים את רבני השכונות שבאו לכבד את המעמד ולהאציל מברכותיהם: הרב גולדשטיין רב שכונת משכנות יעקב, הרב קליינמן רב שכונת חפציבה, הרב וויס רב בשכונת רמת בית שמש ב', והרב סויסה רב שכונת גבעת שרת.

טל שאול, מנהל מחוז ירושלים של מאוחדת, הרחיב בדבריו את המחויבות שיש למאוחדת לתושבי בית שמש:

"כמעט 50% מתושבי בית שמש מובטחים במאוחדת, חלקם הגדול הם ילדים, ולכן יש לנו מחוייבות גדולה לילדי העיר, וזכות גדולה להקים עבורם את המרכז הזה שייתן להם מענה על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה". בנוסף, הודה לרבני העיר על העצות שמספקים להנהלת מאוחדת בכל דבר ועניין.

ראש העיר, משה אבוטבול שבירך בראשית דבריו את מאוחדת ואת ראשיה על היוזמה החשובה להקים מרכז התפתחותי מוביל, ציין שמאוחדת מובילה את השרות בעיר והיא זאת שמובילה מהלכים גדולים בעיר כמו מוקדי שבת ומרכזים לרפואה דחופה:

"מאוחדת ידועה בשירותיה המיוחדים בעיר ובמקצועיות הרבה של הצוותים, הנהלת המחוז קשובה מאד לתושבים ולבקשות ראשי העיר ומשקיעה רבות בפיתוח שירותים נוספים כל הזמן".

את נאום הנעילה נשא הרב שלמה סויסה רב שכונת גבעת שרת, שבראשית דבריו ציין כי הוא אישית חבר במאוחדת מזה כעשרים שנה, וכולו מלא הערכה על השירות הרפואי ועל הרצון לפעול למען תושבי בית שמש ללא הבדל.

בהמשך הדברים עמד על החשיבות של המרכז להתפתחות הילד, שכן אם משקיעים בילדים בגיל הצעיר רואים את הפירות מאוחר יותר, וכל ההשקעה בגיל זה היא עם תוצאות לדורות, כמו שנאמר 'חנוך לנער על פי דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנו'. וציין לשבח את מאוחדת שמשקיעה רבות בשרות המיוחד הניתן ללקוחותיה ובייחוד בדור הצעיר .

בטקס השתתפו גם ממלא מקום ראש העיר מאיר בלעיש, מחזיק תיק הבריאות ישראל סילברסטין, מחזיק תיק הבינוי משה מונטג, מחזיק תיק העצמת נוער אברהם נחמן פרנקל, דובר העירייה מתתיהו רוזנצוויג, יו"ר ארגון עזרת אחים אברהם קאפ, יצחק רבר ועוד.

מטעם מאוחדת השתתפו ד"ר יובל וויס הרופא המחוזי של מאוחדת, תומר זקן מנהל המרחב החדש של בית שמש, אלי בן גל חבר הנהלת המחוז , ד"ר אודיה בנט הנוירולוגית הראשית של המחוז.

בנוסף, רותי רביץ מנהלת מערך התפתחות הילד מחוז ירושלים, ד''ר יונתן ברקלי רופא מרחב בית שמש , יחזקאל קיפניס מנהל קשרי לקוחות שזכה לשבחים רבים על הארגון המוצלח של האירוע, מנהלות מרפאות ועובדי מערך התפתחות הילד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר