סערת מתנ"ס יובלים

בנו של המנהל שהתפטר: "דבריו נחתכו מגמתית". גורמים בגל"צ: הוא צודק

סערת "לחנוק את החרדים": שעות ספורות לאחר התפטרותו של מנהל מתנ"ס יובלים יחיאל לוי, בנו יוצא להגנתו וטוען כי דבריו עווותו. "האם יעלה על הדעת שאבי רוצה לחנוק את משפחתו יחד עם שאר החרדים בשכונה?" שאל בכאב (חדשות)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
יחיאל לוי. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

יחיאל לוי, מנהל מתנ"ס יובלים בירושלים, התפטר היום (חמישי) מתפקידו כמנהל המתנ"ס בעקבות ההקלטה שיוחסה לו, בה הוא נשמע כמסביר את האסטרטגיה שנועדה להביא לעזיבת החרדית את שכונת קריית יובל - "לחנוך אותם". ההקלטה נחשפה השבוע בגלי צה"ל על ידי הכתבת מיכל צ'ין, אולם בנו של לוי אומר היום בשיחה ל"כיכר השבת" עי מדובר ב"עיוות מחריד".

לדברי אסף לוי, בנו של מנהל המתנ"ס, "כתבת גלי צה"ל ישבה עם אבי לשיחה בת שעה שלמה במהלכה הוא הציג את המחלוקת בין החרדים לחילונים בשכונה. כשהציג כמטאפורה חריפה את הצד של החילונים, הוא אמר: 'אותו צד טוען, שיש לחנוק את החרדים עד שיעופו מהשכונה'. ההקלטה מציגה את דבריו של אבי כמביע עמדה ולא כמצטט עמדה של גורמים אחרים".

"אני מרגיש נורא ואיום" אומר אסף: "בחלקים מההקלטה שלא פורסמה, אבי הציג את הצורך לשרת את האוכלוסייה החרדית המתגוררת בשכונה - כמו כל תושב אחר".

יחיאל לוי ומשפחתו (צילום: באדיבות המצלם)

הבן, שמשמש כמורה, מספר כי אביו "עובד במסירות נפש סביב השעון לנסות ולפשר בין צדדים בשכונה. הוא עצמו איש דתי, אשתו חרדית וכן בתו שנשואה לאברך ומתגוררים בשכונה. האם יעלה על הדעת שאבי רוצה לחנוק את משפחתו יחד עם שאר החרדים בשכונה? צריכים להבין שזו לא האג'נדה שלו הוא רחוק ממנה כמטחווי קשת".

"אבי לא יודע מה זה תקשורת" אומר אסף, "בוקר אחד הוא מקבל מאות פניות מאנשים פרטיים, ועשרות פוליטיקאים החל מנשיא המדינה יוצאים חוצץ נגדו ללא שהעובדות נבדקו, הוא איש של שלום ולא איש של מדון".

"החרדים צריכים הכי להבין את אבא שלי, הוא זה שמשמש להם לפה בתוך ההנהלה של המתנ"ס וכל הגורמים שיוצאים נגדם" הוא מסכם.

גורמים בגלי צה"ל אישרו את טענתו של אסף כי הקטע שהושמע בהקלטה היה "שיקוף" של מה שנאמר ללוי מגורמים בהנהלת המתנ"ס. עם זאת, בגל"צ סירבו להעביר את הקלטת השיחה המלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר