ארי הרו מסתבך

המלצה לכתב אישום נגד ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה

לא רק נגד ארי הרו החליטה משטרת ישראל להמליץ על הגשת כתב אישום, אלא גם נגד עורך דינו הראל ארנון - שרק לאחרונה נבחר לייצג את הממשלה מול בג"ץ בענין חוק ההסדרה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ארי הרו (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

הערב (חמישי) מודיעה המשטרה, כי התגבשה תשתית ראייתית נגד ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. החשדות נגד הרו הן בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון. התיק בעניינו הועבר להכרעת הפרקליטות.

כמו כן, עורך הדין הראל ארנון שעסק בעניינו של הרו חשוד בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובהלבנת הון.

לפי הנטען, במסגרת הסדר ניגוד עניינים שעליו חתם הרו לקראת כניסתו לתפקיד ראש סגל לשכת רוה"מ, התחייב הרו למכור חברה שהיתה בבעלותו ולא לעסוק בעניינים הנוגעים לה.

ממצאי החקירה מצביעים על כך שמכירת החברה הייתה למראית עין בלבד באמצעות מצג שווא, בעוד בפועל המשיך להחזיק בה, ובמסגרת תפקידו הציבורי אף ליהנות מרווחיה ולקדם את ענייניה.

עשרות מעורבים נחקרו בפרשה, נערכו חיפושים, נתפסו מסמכים ומוצגים ולצורך בקשות חילוט אף נתפסו רכוש וחשבוניות בשווי מיליוני שקלים.

מענין לציין, כי לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע כי לא ייצג את המדינה בבג"ץ נגד חוק ההסדרה שאושר בכנסת, נבחר עו"ד ארנון לעשות זאת במקומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר