אנטישמיות מחרידה

צרפת: 2 חובשי כיפה הותקפו ואצבע אחד מהם נכרתה

שני אחים יהודים חובשי כיפה הותקפו ביום שלישי והוכו באכזריות בסן דני, סמוך לפריז; התוקפים כרתו את אצבעו של אחד מהם. המשטרה עורכת חיפושים אחר התוקפים (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

משטרת פריז מחפשת אחר שני חשודים בתקיפה אכזרית על רקע אנטישמי של שני אחים יהודים בני 29 ו-17 ביום שלישי האחרון בסן דני בפרברי הבירה הצרפתית. במהלך התקיפה כרת אחד החשודים את אצבעו של האח המבוגר יותר.

על פי סוכנויות הידיעות, האירוע המחריד התרחש כאמור ביום שלישי האחרון. כשכיפה על ראשם נסעו שני האחים ברכבם ועצרו ברמזור אדום. שני החשודים ישבו ברכב שנעצר לידם והחלו לגדף אותם באמירות אנטישמיות: "אני אהרוג אתכם יהודים מלוכלכים", אמר אחד החשודים לאחים.

החשודים המשיכו להתגרות באחים וגרמו להם לעצור בצד וכשיצאו מהרכב תקפו אותם. מחקירת המשטרה עולה כי אחד החשודים שלף מסור ותקף את האח המבוגר תוך שהוא כורת לו את אחת מאצבעותיו.

לפי הדיווחים בצרפת, אביהם של האחים הוא מנהיג בקהילה היהודית באזור וייתכן שזה היה המניע לתקיפה הברוטלית אם כי סביר להניח שהחזות היהודית שלהם הייתה הגורם הישיר לתקיפה. האחים אושפזו בבית החולים ולא נמסר מה מצבם. מהחקירה הראשונית עולה כי החשודים ממוצא ערבי.
זו לא הפעם הראשונה שיהודי צרפת סובלים מאנטישמיות אלימה. בעבר אמר אחד מראשי הקהילה היהודית בצרפת כי על היהודים במדינה להסתובב ללא כיפה כדי לא להיפגע. יהודי צרפתי אף פיתח "כיפת פיאה" העשויה משיער כדי למנוע התנכלויות אנטישמיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר