המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

האנטישמיות גוברת וגוברת וגדלה, דאע"ש נמצא בכל מקום ואי אפשר להרוס אותו. יהודים מכל העולם, כדאי לכם לברוח ולא לחכות למכה (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם, הקדוש-ברוך-הוא, אבא שבשמיים ובארץ, אב הרחמים, אוהב את כל מעשי ידיו, לא שוכח אף אדם בעולם, בוחן לב וכליות ולא נותן ליהודים צדיקים להיכשל.

בסופו של דבר, מנצחת התמימות של האדם היהודי. אנשים חושבים שהעקמומיות מנצחת. עקמומיות דורשת התפתלויות כדי להגיע למטרה. אבל כשיהודי בתמימות, כשהוא פועל ביושר ואמת - בורא עולם פותח לו את הדרך בכוח האמונה. בורא עולם נותן ליהודים ללכת בדרך הטובה, מי שמועד - מייסר אותו. אם יהודי יקיים את עשרת הדיברות, ייתן לו בורא עולם כוח וחוזק, בריאות ופרנסה, הגנה ושמירה וחיים שמחים ומאושרים. הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב שיהודי מתלונן ומתמרמר: 'למה אין לי כסף ולמה כך קרה לי', הקדוש-ברוך-הוא מתעלם ממנו. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל היהודים יהיו חזקים ויקבלו בשמחה ובאהבה את הייסורים ואת החיים, גם אם הם קשים. הקדוש-ברוך-הוא עוזר ליהודים וליהודיות ששמחים בחלקם, שלא מתמרמרים ולא מתלוננים, לא בפה, לא בלב ולא במחשבה ופותח להם שפע משמיים לכל בקשותיהם.

אם יהודי לא מקיים את עשרת הדיברות ולא חוזר בתשובה, הוא מפסיד את חוזק וערך הנשמה, עתידו לא הכי טוב ויש לו בעיות וסיבוכים.

ראש ממשלת ישראל הוא נציג של ארץ ישראל ויצא בשליחות מדינת ישראל, זה לא עניין פרטי שלו. הוא יצא לפגוש את טראמפ בשם כל מדינת ישראל. טראמפ אדם מאוד חכם, נבון, איש של יושר ואמת. ממשלת ישראל צריכה לקחת ולנתח את כל דבריו של טראמפ. כל מילה ומילה שאמר, יש בה שיקול דעת גבוה כי הוא מודרך מלמעלה. מה שהבטיח טראמפ – יקיים. אם הוא משנה דברים שהבטיח - זה זמני, כי הוא אוהב לעבוד בשקט ובסוד, לא אוהב שמדברים ושמפרסמים בתקשורת. אז אנא מכם אנשים, חברי כנסת יהודים, תנו לקדוש-ברוך-הוא לכוון את הדרך הטובה ביותר בלי דיבורים. טראמפ פועל לפי המשפט - נעשה ואחר כך נשמע. הוא לא אוהב פרסום וגאווה, הוא אוהב לפתור בעיות.

כל מדינות העולם יהיו כפופות למדינת ישראל ארץ הקודש, שלב אחר שלב. יש אנטישמיות באירופה ובארצות-הברית ובכל מקום בעולם, בגלל היהודים שגרים שם ובכדי שיעלו דחוף לארץ ישראל. משנת תש"ח (1948) ביקש בורא עולם מהיהודים: נגמרה הגלות, התחילה הגאולה - לעלות לארץ הקודש! העיכובים שהם עושים והַהַמְתָנָה שהם ממתינים, הם שעושים הרס בכל העולם, חוץ מארץ ישראל.

האנטישמיות גוברת וגוברת וגדלה, דאע"ש נמצא בכל מקום ואי אפשר להרוס אותו. יהודים מכל העולם, כדאי לכם לברוח ולא לחכות למכה. יהודים בארץ ישראל הקדושה - לא להשקיע בחו"ל. יהודים בחו"ל - להשקיע בארץ ישראל הקדושה.

איראן פוחדת פחד מוות מטראמפ. הממשל הקודם עשה הסכמים לא מדויקים ולא נכונים, איראן פוחדת שטראמפ יגלה את הזיוף.

למרות שאובמה, ביל קלינטון והילארי קלינטון, שני נשיאים לשעבר ו'נשיאה שהוכתרה' כבר, יצאו לשכנע בכל ארצות-הברית - לא הצליחו לשכנע אף אחד וטראמפ עלה כנגד כל הסיכויים. אובמה והילארי רצו להשאיר את כל הדברים הלא נכונים מוסתרים בתוך הבית הלבן וטראמפ בא לתקן את המעוות.

יהודים בארץ ישראל הקדושה, לא להסכים לספח את הפלסטינים למדינת ישראל, ואסור גם להסכים לרעיון של שתי מדינות, כי הערבים יתרבו בכמויות אדירות ויגיעו מאות אלפי פליטים ממדינות ערב, היהודים יהיו מיעוט ואחר כך ימחקו את היהודים בארץ ישראל, חס ושלום.

דאע"ש הורס את הבריאות של המוסלמים כי הם לא הולכים בדרכו, מי שמפריע - עורפים את ראשו. אי אפשר לגמור את דאע"ש הוא הולך ומתפשט.

החמאס, אבו מאזן, סגנו והפלסטינים - כולם יד אחת.

גשמי קללה ירדו ברצועת עזה ופגעו קשות במנהרות, החמאס משפץ אותן. זו הזדמנות לצה"ל לראות בבירור את מקום המנהרות. החמאס לא תמים.

חלק מהערבים בישראל, בעלי תעודת זהות כחולה, הם האויבים הכי קשים לישראל. יותר קשים מאלה שמחוץ לגבולות ישראל.

במזרח ירושלים, בגדה המערבית וחברון, יש המון מחרטות לייצור נשק ותחמושת, הם לא נחים לרגע.

מצרים, למרות שסיסי נלחם למחוק את דאע"ש ואת המוסלמים הקיצוניים שמפריעים - הוא לא יכול לחסל אותם סופית. סיסי, לא לרקוד על שתי חתונות, להיות גלוי עִם ישראל, ולהתחבר ביושר ובאמת - רק הם יעזרו לך, תפוס כיוון. גם ככה מצרים רעבה ללחם ויש הרבה הפרעות, מצרים בסכנה.

ירדן, הפליטים בבטלה ושעמום אז הם אוכלים אחד את השני, יש שם רעב כבד. הם בפקעת עצבים, עומדים להתפוצץ ומתפוצצים.

תורכיה, דאע"ש עושה לארדואן צרות והרס בכל תורכיה. ארדואן מבקש עזרה מישראל במסחר ותעשייה. סוד הדבר הוא, כי רוצה שצה"ל יעזור לו.

עיראק – חורבן על גבי חורבן.

סוריה, הורגים בכל שניה ושניה, אין הפסקת אש ולא תהיה תקנה. יש כאילו הפסקת אש באוויר.

רוסיה, פוטין עושה מה שהוא רוצה ולא עושה חשבון לאף אחד בעולם. הוא אוהב את היהודים.

רוסיה וארצות-הברית, כבר שנים רבות יש חוסר הבנה וסיבוכים ביניהם. טראמפ רוצה לעשות סדר טוב.

חיזבאללה ונסראללה - דיבורים דיבורים. צה"ל - לפקוח עיניים שלא יגיעו נשק ותחמושת מאיראן. סוריה לא יכולה לעזור לו.

יהודים יקרים, באף מדינה בעולם לא אוהבים אתכם. כשתבואו לגור בארץ ישראל - כל העולם יאהב את ארץ הקודש ואת היהודים שבה, כי זה הייעוד של כל היהודים בעולם - לגור בארץ ישראל הקדושה - אז יהיה שקט לכם ולעולם כולו.

כל המתבוללים והמתבוללות - לגייר את בני הזוג ולחזור בתשובה.

ברוב מדינות העולם, נלחמים האזרחים בתוכן זה בזה - מערבולות ביניהם. בארץ ישראל הקדושה גשמי ברכה, אוויר טוב ורפואה שלמה.

הפליטים והמסתננים בורחים לאירופה ולארצות-הברית כדי להרוס, להשחית ולגרש את היהודים. יימשכו אסונות הטבע, יהיו הרבה שריפות, הרבה התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה שיטפונות ומערבולות.

כל אדם שנותן או לוקח שוחד, כל אנשי הזימה, כל הגנבים והרמאים החיים על גב אחרים - כולם יתגלו מקטן עד גדול, משומר מצוות ועד לא שומר מצוות.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יודו לו על כל דבר שנותן להם.

ענן אש מקיף את גבולות ישראל והקדוש-ברוך-הוא בשמיים עוטף את גבולות ישראל עִם כיפה גדולה בצבעי כחול לבן שמכסה את כל גבולות ישראל.

משיח עובר ממקום למקום ומתפלל לבטל גזרות על עם ישראל שלא יפגעו יהודים בארץ הקודש. בורא עולם מגלה בשלבים את מלך המשיח בפרהסיה, כדי שכל יהודי יספיק להזדכך ולחזור בתשובה שלמה, וכדי שיהיו כולם במעגל הראשון. צריך הרבה איפוק וסבלנות. לקדוש-ברוך-הוא יש סבלנות עד אין-סוף. יהודים להתפלל לקבל פני משיח. הכל מוכן, נשארה רק בת-קול שצריכה לצאת ולהכריז על משיח צדקנו!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר